Međunarodna znanstveno-stručna konferencija "PR Days Mostariensis 2019" svečano je otvorena u četvrtak na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru u prisustvu velikog broja domaćih i stranih znanstvenika i praktičara s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija, te studenata.
"Kriza i krizno komuniciranje" ovogodišnja je tema trodnevne konferencije na kojoj će znanstvenici i praktičari kroz 66 najavljenih tema prezentirati, promovirati te analizirati i istražiti suvremene trendove odnosa s javnošću.
Konferenciju je otvorio predsjednik Vlade Hercegovačko-neretvanske županije Nevenko Herceg, pokrovitelj događaja. On je istaknuo kako će sve oni koji se bave javnim komuniciranjem imati velike koristi od ovog znanstvenog skupa na kojemu će vodeći znanstvenici i praktičari odnosa s javnošću prezentirati najnovije spoznaje i dostignuća u spomenutoj oblasti.
- Pratiti suvremene trendove odnosa s javnošću i srodnih znanstvenih disciplina nužno je za sve nas koji se bavimo javnim poslom, osobito nas koji se bavimo visokoodgovornim poslovima i koji smo u svakodnevnom kontaktu s različitim ciljnim javnostima - kazao je Herceg.
Rektor Sveučilišta u Mostaru Zoran Tomić pozdravio je nazočne i zahvalio svima koji su na bilo koji način pomogli organizaciji skupa, za što je, kako je kazao, najzaslužnije zajedništvo.
- Vjerujemo da je ovo zajedništvo dalo rezultat i da će ga dati još više jer ono je snaga. Snaga je u našem zajedništvu, umreženosti i spremnosti da nadiđemo neke postavljene, nevidljive granice - kazao je rektor Tomić, koji je potom održao uvodno predavanje na temu krize u političkoj komunikaciji.
Na svečanosti otvaranja obratio se i predsjednik Organizacijskog odbora konferencije Nino Ćorić kazavši kako je cilj konferencije prezentirati, promovirati, analizirati i istraživati suvremene trendove odnosa s javnošću, podijeliti stečene spoznaje i iskustva znanstvenika i praktičara, te otvoriti dijalog i raspravu.
- Naglasak je na istraživanju i budućim trendovima u profesiji i srodnim disciplinama, praćenju rada mladih znanstvenika i praktičara te njihovu poticanju na stvaranje i prihvaćanje profesionalnih standarda i etičkih načela - kazao je Ćorić.
Istaknuo je kako je novost ovogodišnje konferencije Sajam stručne literature na kojoj svoje naslove predstavljaju četiri vodeće nakladničke kuće iz područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija, a to su Nakladnička kuća Mate iz Zagreba, Clio iz Beograda, Synopsis iz Sarajeva, te Školska knjiga, odnosno Školska naklada.
Konferencija "PR Days Mostariensis" počela je u srijedu studentskim modulom na kojem je sudjelovao 21 student, odnosno predstavnici fakulteta sa sedam sveučilišta iz tri zemlje, koji su održali prezentacije na temu "Kriza i krizno komuniciranje".
Organizator skupa je Studij odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta SUM-a, u suorganizaciji Udruge studenata odnosa s javnošću "PRUMO".