AdriaWealth

Promocija turističkog bogatstva prilika za BiH

08.07.2016.
u 11:00
Pogledaj originalni članak

“Promocija IPA Adriatic projekata” naziv je radionice koja se održala u Mostaru i na kojoj su promovirani postignuti rezultati pet već završenih IPA Adriatic projekata: “Archeo.S”, “AdriaCold”, “MedPath”, “RoofofRock” i “ArTVision”. Organizator ove dvodnevne radionice je Razvojna agencija HERAG, a zemlje partneri uključeni u AdriaWealth prsten su BiH, RH, Slovenija, Italija i Albanija. “Cilj radionice je promocija, širenje stečenog znanja i razmjena ideja koje će, kroz ove projekte, doprinijeti različitosti i održivosti turističke ponude jadransko-jonskog područja. Radionica je namijenjena projektnim partnerima, turističkim djelatnicima te onima zainteresiranim za pronalaženje novih načina ispunjavanju potencijala i bogatstva ove regije, kao i učincima zajedničkih inicijativa”, rekao je Ivan Jelčić, direktor Razvojne agencije HERAG na press-konferenciji održanoj u Mostaru. Jelčić je poručio kako je AdriaWealth dobar početak i prilika za promociju turističkog bogatstva BiH koja je, u suradnji sa Slovenijom, realizirala projekt “RoofofRock”.

AdriaWealth znači bogatstvo naše regije, a aktivnost koja je trajala šest mjeseci, prema riječima voditelja ovog projekta Lina Manosperte, poticaj je za državnike, gospodarstvenike te djelatnike iz sektora turizma da rade na promociji i očuvanju kulturne baštine. “Projekt je jednostavan, a cilj je napraviti pet konvencija u pet zemalja kako bismo imali mrežu koja bi potaknula nove aktivnosti kada je u pitanju realizacija IPA projekata”, rekao je Lino Manosperta i dodao kako je resurse za realizaciju aktivnosti osigurala Europska zajednica. Voditelj projekta “ArtVision” Piacentino Ciccarese poručio je kako je ovo početak velike suradnje između partnera ove makroregije te će sljedeći mjeseci za sve zemlje uključene u AdriaWealth donijeti nove prilike i mogućnosti. Da velika pitanja i probleme ove regije možemo rješavati zajedno, mišljenja je i Marcello Guaiana, voditelj projekta “Adriacold” koji je razvijen kako bi popunio postojeću prazninu znanja o solarnom hlađenju. “Doista, možemo rashladiti svoje sobe koristeći sunčevu energiju te na taj način štediti električnu energiju i novac, pogotovo za vrijeme vrućih sezona u sunčanim jadranskim regijama. Sada je AREA spremna iskoristiti rezultate projekta “AdriaCold” kroz pojedine akcije koje su usmjerene na turistički sektor”, istaknuo je Guaiana te naglasio kako se zajedno moramo izboriti za jaču energetsku neovisnost iz potrošnje goriva i smanjenja zagađenja po povoljnim troškovima ulaganja. Svrsishodno i održivo korištenje resursa osnove, kao i cjelokupni razvoj Mediterana, cilj je i projekta “MedPath”,” koji su predstavili i osvijetlili sliku raskoši mediteranskog zaleđa. “Izradili smo 30 tematskih staza za različite namjene - biciklističke, planinarske, konjičke, avanturističke, pješačke...

U okolišu staza istražili smo, opisali i predstavili kulturnu, prirodnu i gastronomsku baštinu”, rekao je Srećko Radnić, pomoćnik agencije RERA iz RH.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.