Blidinje

Radionica za procjenu stanja turističke ponude

10.09.2016.
u 08:00
Pogledaj originalni članak

Na radionici održanoj u Ski centru na Risovcu susreli su se lokalni proizvođači i dionici turističke ponude Blidinja s predstavnicima agencije za gospodarski razvoj REDAH te Deutschea Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit. Cilj je procjena trenutačnoga stanja ponude na području Blidinja te definiranje potreba i sljedećih koraka za razvoj turističke destinacije. Predstavljeni su i poslovni subjekti s modelima rada u turizmu na području Blidinja, kao i plan rada JP PP Blidinje. Stručni dio radionice vodio je Eike Otto, konzultant. Predstavio je nazočnima pregled lanca dodane vrijednosti u ovome sektoru te proizvode i marketing turističkih regija svijeta, kao i Njemačke, s karakteristikama sličnima PP Blidinje. Predstavio je i kompleksnost koncepta ekohotelijerstva i ekološkog turizma. Uslijedila je rasprava o temi razvoja turističke ponude na Blidinju; o tome tko su sve dionici, zatim o organizaciji i dodanoj vrijednosti, kao i marketingu i prodaji te planiranju daljnjih koraka. Radionica je organizirana kroz suradnju REDAH-a s Programom za lokalnu samoupravu i ekonomski razvoj, EU ProLocal, koji uključuje i projekt koji je financirao EU “Oporavak malih i srednjih poduzeća u područjima zahvaćenim poplavama i jačanje njihove konkurentnosti na osnovi partnerstava za lokalni ekonomski razvoj”, a implementira ga Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Cilj suradnje je gospodarski razvoj područja Blidinja te jačanje konkurentnosti poslovnih subjekata ovoga područja u sektoru turizma. Tijekom suradnje radit će se na pozicioniranju Blidinja kao turističke destinacije kao i potpori poslovnim subjektima ovoga područja u njihovom razvoju kroz promidžbu turističkih proizvoda prema ekološkim standardima te poboljšanje kvalitete i zaštitu okoliša. Isto tako, radit će se na jačanju formalnog i neformalnog umrežavanja dionika u lancu vrijednosti ovoga područja radi prijenosa znanja, kao i suradnji između javnog i privatnog sektora za provedbu zajedničkih razvojnih inicijativa nužnih za razvoj turizma te identifikaciji dodatnih prodajnih kanala na temelju analiza tržišta. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.