Na radionici održanoj u Ski centru na Risovcu susreli su se lokalni proizvođači i dionici turističke ponude Blidinja s predstavnicima agencije za gospodarski razvoj REDAH te Deutschea Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit. Cilj je procjena trenutačnoga stanja ponude na području Blidinja te definiranje potreba i sljedećih koraka za razvoj turističke destinacije. Predstavljeni su i poslovni subjekti s modelima rada u turizmu na području Blidinja, kao i plan rada JP PP Blidinje. Stručni dio radionice vodio je Eike Otto, konzultant. Predstavio je nazočnima pregled lanca dodane vrijednosti u ovome sektoru te proizvode i marketing turističkih regija svijeta, kao i Njemačke, s karakteristikama sličnima PP Blidinje. Predstavio je i kompleksnost koncepta ekohotelijerstva i ekološkog turizma. Uslijedila je rasprava o temi razvoja turističke ponude na Blidinju; o tome tko su sve dionici, zatim o organizaciji i dodanoj vrijednosti, kao i marketingu i prodaji te planiranju daljnjih koraka. Radionica je organizirana kroz suradnju REDAH-a s Programom za lokalnu samoupravu i ekonomski razvoj, EU ProLocal, koji uključuje i projekt koji je financirao EU “Oporavak malih i srednjih poduzeća u područjima zahvaćenim poplavama i jačanje njihove konkurentnosti na osnovi partnerstava za lokalni ekonomski razvoj”, a implementira ga Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Cilj suradnje je gospodarski razvoj područja Blidinja te jačanje konkurentnosti poslovnih subjekata ovoga područja u sektoru turizma. Tijekom suradnje radit će se na pozicioniranju Blidinja kao turističke destinacije kao i potpori poslovnim subjektima ovoga područja u njihovom razvoju kroz promidžbu turističkih proizvoda prema ekološkim standardima te poboljšanje kvalitete i zaštitu okoliša. Isto tako, radit će se na jačanju formalnog i neformalnog umrežavanja dionika u lancu vrijednosti ovoga područja radi prijenosa znanja, kao i suradnji između javnog i privatnog sektora za provedbu zajedničkih razvojnih inicijativa nužnih za razvoj turizma te identifikaciji dodatnih prodajnih kanala na temelju analiza tržišta.
Blidinje