Nakon razmjernog primirja vlast u FBiH nalazi se u krizi, a izazvale su je bošnjačke stranke nastojeći pokazati Hrvatima da njihove stranke u vlasti moraju prihvatiti mrvice koje im se nude. Skoro dvije godine od okončanja Platforme počinje se s istom matricom ponašanja. Ministar prometa i veza FBiH Denis Lasić već je poduzeo mjere kako bi se zaustavili pokušaji eliminiranja hrvatskih područja iz visokih kapitalnih projekata.
Iz Autocesta FBiH nedavno je upućen nevjerojatan dopis kako se odustaje od izgradnje dionice autoceste Počitelj - Mostar. Zar je moguće da se tako neozbiljno podmeće, vara, gotovo vladaju koalicije za prijevare, i kako onda očekivati da BiH bude ozbiljno shvaćena?
- Rekao bih da politiku oko izgradnje i realizacije projekata ne vode javna poduzeća, nego Vlada Federacije BiH i ovo Ministarstvo. Činjenica je da je to složen projekt, da autocesta prolazi osjetljivim i naseljenim prostorom, ali smatram da će se iznaći adekvatno rješenje i da će se projekt autoceste i na toj dionici realizirati. Radi čega ćemo graditi most Počitelj ako projekt autoceste na koridoru Vc neće napredovati prema Mostaru i dalje prema sjeveru? Ali da budemo precizni do kraja, što se tiče FMPIV, stav je jasan. Nakon aktualnih dionica, idu dionice Počitelj - Buna te Buna - Mostar jug, Mostar jug - Mostar sjever... Koliko se god netko politički trudio zaobići Mostar, neće uspjeti..i iz tehničkih i svakih drugih razloga.
Cijeli intervju čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...