U sklopu projekta "Sajam Srednjih škola - Mostovi prijateljstva 2015." kojeg provodi Vijeće mladih grada Mostara, danas je u Mostaru održana aktivnost pod nazivom "Kulturno-povijesno nasljeđe Hercegovine", priopćili su iz Vijeća mladih Grada Mostara.
Učenici svih srednjih škola s područja Mostara, te učenici iz Gimnazije Ljubuški i Gimnazije fra Dominika Mandića Široki Brijeg, zajedno sa svojim profesorima/mentorima povijesti, uradili su 14 portfolio prezentacija koje opisuju kulturno-povijesno nasljeđe Hercegovine.
Tako su učenici kroz svoja istraživanja predstavili teme: Pseudomaurski stil Gimnazije Mostar, Retrospektiva Stoca, Život i djelo Babe Penavuše, Gabela, Manastir Žitomislić, Palača Mitropolije u Mostaru, Stari Grad-Čaršija, Daorson-Stećci, Počitelj, Saborna Pravoslavna Crkva, Tradicionalna muzika i običaji naroda Hercegovine, Manastir Humac, Crkva i Samostan na Širokom Brijegu.
Učenici su u različitim školskim timovima kroz dijalog, izlete, druženje, istraživanje saznali o kulturno-povijesnom nasljeđu Hercegovine.
Partneri u realizaciji ovih aktivnosti su Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta Hercegovačko-neretvanske županije, Grad Mostar, Služba za odgoj, obrazovanje, mlade i sport, Pedagoški zavod Mostar, Zavod za školstvo Mostar.
Vijeće mladih Grada Mostara projekt "Sajam Srednjih škola- Mostovi prijateljstva 2015. provodi u sklopu projekta "Dijalog za budućnost" koji implementiraju UNDP, UNICEF i UNESCO, u partnerstvu s Predsjedništvom Bosne i Hercegovine.
Projekt "Dijalog za budućnost" se financira sredstvima Ureda Ujedinjenih naroda za podršku izgradnji mira / Fonda za izgradnju mira (PBF), prenosi Fena.
Osnovni cilj projekta "Sajam srednjih škola - Mostovi prijateljstva 2015." je promovirati suživot kroz povećano povjerenje, poštivanje različitosti, te jačanje građanskog i međukulturalnog dijaloga među građanima, posebno mladima, sve u cilju smanjenja opasnosti od ponovnog sukoba i nasilja.
Aktivnosti projekta "Sajam Srednjih Škola - Mostovi prijateljstva 2015." trajat će do 1. prosinca 2015. godine, a realizirat će se kroz tematsku oblast obrazovanje, navodi se u priopćenju.