Beauty industrija rapidno raste i godišnje generira više od 600 milijardi dolara, a ni nakon godine pandemije ne pokazuje prave znakove usporavanja - pa se procjenjuje da će do 2024. 'u godini uprihoditi više od 800 milijardi dolara. No bez obzira koliko se beauty proizvoda i make upa proda, pretjerano dotjerivanje ženama čini se ne ide u prilog - tako je bar pokazalo nedavno istraživanje koje kaže da se žene koje se jače šminkaju doživljava glupljima od onih koje slijede moto da je 'manje više'...
Studija je nedavno objavljena u časopisu European Journal of Social Psychology, a pokazuje i da žene s jačom šminkom muškarci češće objektiviziraju i doživljavaju kao usputne partnerice za neobavezan seks - te da ih 's visoka' gledaju i druge žene. Do toga su australski sociolozi došli nakon što su od 844 ispitanika tražili da na fotografijama procjene žene s i bez make upa i da po svom nahođenju ocijene njihov moral i intelekt.
Prije nego se zapitate trebate li ublažiti svoj look i birati 'lakšu' šminku, treba naglasiti da su neke prethodne studije dobile potpuno oprečne rezultate - pa tvrde da se žene sa šminkom na licu pametnije, piše The Sun. Tako je studija od prije par godina pokazala da studentice koje se šminkaju u prosijeku dobivaju bolje ocjene od onih s 'čistim' licem, a razlog je taj što im make up podiže samopouzdanje zbog čega ostvaruju i bolje konačne rezultate. Ipak, ako idete na razgovor za posao ili negdje drugdje gdje je prvi dojam ključan, vjerojatno se pametnije našminkati umjereno nego izgledati 'pretjerano glamurozno i dotjerano'...