Facebook grupa i stranica broje više od 10.000 članova

Sve je krenulo od profesorice koja nije mogla pronaći posao, a sada za nju radi 24 ljudi

02.12.2018.
u 20:00
Pogledaj originalni članak

“Pomiriši krušku, zar nema nevjerojatan miris?! Imam i dunje, stare su mi već uvenule, a pogledaj hokaido tikvu to sam uzela za juhu”, pokazuje nam Ivana sadržaj jedne od dviju vrećica voća i povrća koje joj je upravo donio dostavljač “Domaće eko povrće i voće - Jasmina”, a koje je naručila samo pola sata ranije. Ivana je samo jedna od mnogih zaposlenih žena kojima je dostava proizvoda na adresu umnogome olakšala život i uštedjela vrijeme. Kaže nam da proizvode naručuje dulje vrijeme i da su uvijek savršeni, a uz to i domaći, proizvedeni na ekološki način. Naručivanje voća, povrća, ali i drugih domaćih prehrambenih artikala, sve je popularnije na ovim prostorima. I dok neki stidljivo promatraju ponudu na raznim društvenim mrežama, drugi su već pravi znalci u prepoznavanju kvalitetnih proizvoda u šarolikoj ponudi.

Ideja mlade profesorice

Iza imena “Domaće eko povrće i voće Jasmina” stoji Jasmina Šoše Ćušić iz Višića kod Čapljine. Diplomirana je profesorica engleskog jezika i književnosti, a njezina priča uistinu je zanimljiva. “Po struci sam profesorica engleskog jezika i književnosti, ali sam nakon diplomiranja, kao i većina mojih kolega, radila poslove koji nisu bili vezani za struku, tako da sam se u određenom trenutku odlučila okušati u privatnom poslu i da iskoristim ono što imam. A u tom trenutku imala sam ljubav prema poljoprivredi i zemlji koju mogu raditi te smo tako smo krenuli”, kazala nam je Jasmina i dodala kako je od samog početka imala podršku muža i uže obitelji. S vremenom je proširivala svoje mogućnosti i razmišljala kako unaprijediti posao i proizvodnju povrća i voća dovesti do maksimuma kvalitete. Danas za tvrtku “Eko Jasmina” radi 24 ljudi i obrađuju oko 120 duluma zemlje. “Tu računam i voćnjak od 60 duluma koji smo zasadili prošle i ove godine”, priča Jasmina i dodaje kako u ponudi imaju sve sezonsko povrće i voće koje uspiju sami uzgojiti. A da se njezin trud isplati potvrđuje više od 10.000 pratitelja na Facebook stranicama od kojih je sve krenulo. “Imamo jako puno stalnih kupaca i svakodnevno upoznajemo nove ljude koji dolaze kupiti povrće i voće. U većini slučajeva dolaze po preporuci jer su zadovoljni kupci ipak najbolja reklama”, kaže i dodaje da su po pitanju kupnje jako fleksibilni. “Kupci mogu uzeti što žele i koliko god žele, nisu uvjetovani količinom, a minimalna narudžba za dostavu na kućnu adresu iznosi 15 KM. Od narudžbe do dostave prođe od 15 minuta do sat vremena, ovisno o položaju kupaca u gradu i količini posla koji imamo u tom trenutku”, objašnjava Jasmina kako funkcionira kupnja.

Interes sve veći

Velika ponuda i potražnja dovela je i do otvaranja radnje u Mostaru gdje kupci na licu mjesta mogu pogledati i kupiti proizvode, a što se tiče dostave, za sada je ona moguća isključivo u Mostaru, a za daljnje planove i dostavu u drugim gradovima Jasmina kaže da planovi postoje, ali da će o njima kad za to dođe vrijeme. “Zaista se kvaliteta, u koju ulažemo od početka, isplatila, ljudi su to prepoznali i nemamo nikakvih problema s prodajom proizvoda”, kazala nam je za kraj razgovora Jasmina. A da internet prodaja hrane i dostava na kućnu adresu u Hercegovini ima budućnost, pokazuje sve veća ponuda iste na društvenim mrežama. Jasmina je vjerojatno pionir na ovim prostorima kad je riječ o ovoj vrsti prodaje, ali preko Facebooka Hercegovci sve češće nude vlastite proizvode koje dostavljaju kupcima. Isti se rasprodaju za nekoliko sati. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.