Izaslanstvo JP Autoceste FBiH, predvođeno direktorom Adnanom Terzićem, sastalo se danas u Goraždu s izaslanstvom Vlade Bosansko-podrinjske županije Goražde na čelu s premijerom Emirom Okovićem, kako bi prezentirali plan cestovnog povezivanja Sarajeva i Goražda.
Terzić je rekao da izgradnja tunela Hranjen predstavlja povjesni projekt za Goražde, te da će njegovom izgradnjom cestovna udaljenost između Sarajeva i Goražda sa sadašnjih 95,6 biti smanjena na 56 kilometara.
- Zahvaljujući tome što se će moći voziti većom prosječnom brzinom nego sada, vožnja između Sarajeva i Goražda će trajati oko 45 minuta, umjesto sadašnjih sat i pol - kazao je Terzić.
Istaknuto je da je projekt izgradnje brze ceste u poluprofilu vrijedan 190 milijuna KM i podijeljen je u dvije faze. Prvi lot prve faze je izgradnja 70 milijuna KM vrijednog tunela Hranjen, dužine 5,8 kilometara, za što je JP Autoceste FBiH raspisalo natječaj koji je u tijeku. Po okončanju, tunel Hranjen bit će najduži cestovni tunel u Bosni i Hercegovini. Novac za prvi lot prve faze bit će osiguran iz proračuna FBiH za 2018.
Radovi drugog lota prve faze će uključivati sekundarnu oblogu i opremanje tunela i izradu brze ceste u poluprofilu koja će jednoiposatnu razdaljinu između Sarajeva i Goražda skratiti na 45 minuta. Vrijednost radova u drugoj fazi iznosi 120 milijuna KM, a sredstva će biti naknadno osigurana.
Po okončanju radova prve faze ostaje i druga faza, kompletiranja brze ceste na puni profil.
Rok za izgradnju tunela Hranjen je 36 mjeseci.
Sastanku je nazočio i premijer Sarajevske županije Adem Zolj, priopćeno je iz JP Autoceste FBiH.