Općina Tešanj može očekivati skori početak radova na dionici autoputa Putnikovo brdo-Medakovo i dolazak Koridora Vc.
Europska banka za obnovu i razvoj onbjavila je novu obavijest o pretkvalifikaciji za izgradnju 8 km duge dionice autoceste između tunela Putnikovo Brdo 2 i petlje Medakovo. Procedura po pravilima EBRD-a pokrenuta je još u listopadu 2020. godine.
Na sastanku načelnika Tešnja Suada Huskića s direktorom Sektora za projektovanje i građenje JP Autoceste FBiH Ešefom Džafićem potvrđeno je da radovi na dionici Putnikovo brdo-Medakovo počinju u ovoj godini.
Većina prethodnih poslova je finalizirana, a usuglašeno je da će Općina Tešanj preuzeti dio obveza kada su u pitanju dozvole za regulaciju rijeke Tešanjke, piše Indikator.ba.
Početak trase na ovoj dionici je na izlazu iz tunela Putnikovo brdo 2 na međuentitetskoj granici. Dalje se trasa pruža prema petlji Usora, prelazi mostom preko reguliranog korita rijeke Usora te preko mostova Kraševo, Tešanjka 1 i Tešanjka 2 dolazi do naselja Karuše. U Karušama trasa prolazi kroz brdo te je na toj lokaciji predviđen cut&cover sustav u dužini od 220 m na način da će se brdo otkopati i izgraditi konstrukcija tunela, te zatim zatrpati i dovesti u prvobitno stanje. U nastavku trasa prolazi kroz naseljena mjesta Tešanjka i Medakovo kao i nenaseljena područja. Dionica se završava poslije petlje Medakovo.
Bosna i Hercegovina je potpisala ugovor o zajmu s Europskom bankom za obnovu i razvoj za izgradnju ove dionice u vrijednosti 60 mil. eura.
Prema ranijim najavama, ukupna procijenjena vrijednost je 182 milijuna KM, a planirani rokovi za izgradnju su dvije godine.