promocija domaćih brendova

Treći val Mercatorove kampanje „Moji brendovi, naše vrijednosti“

Treći val Mercatorove kampanje „Moji brendovi, naše vrijednosti“
05.06.2019.
u 14:09
Pogledaj originalni članak

Mercator nastavlja dodatno promovisati vrijednost domaće proizvodnje ali i regionalne brendove, u trećem valu kampanje „Moji brendovi, naše vrijednosti“. Osim već poznatih brendova iz prvog i drugog vala kampanje, treći val uključuje Saponia omekšivač XXL, vino Ždrepčeva krv, Franck Čipi Čips i Sarajevsko pivo. U narednom periodu, police svih Mercatorovih prodavnica će nositi oznake ovih proizvoda, sa posebnim naglaskom kupcima na njihove omiljene brendove.

U novom, trećem valu naše kampanje, dodatno promovišemo Saponia omekšivač, omekšivač sa posebno odabranom mirisnom kompozicijom, sa svojom biorazgradivom formulom je siguran za okoliš i posebno pogodan za osobe s osjetljivom kožom. Zatim legendarno vino Ždrepčeva krv, najpoznatije vino iz Vinarije Čoka i jedan od najstarijih vinskih brendova iz regiona, koji se izvozi na gotovo sve kontinente. Dodatno promovišemo i Franck Čipi Čips, proizvod koji je na tržištu još od 1977. godine i koji se proizvodi od visokokvalitetnih sorti krompira, kao i Sarajevsko pivo za koje je dovoljno reći da se proizvodi od davne 1864. godine i koje je jedan od najvećih bosanskohercegovačkih brendova. 

Pored navedenih, na policama sa oznakom Moji brendovi, naše vrijednosti, tu su i Bambi, Ledo, Argeta, cafe Brazil- Minas, Kraš Dorina, Juicy Fruits, sok Pipi i još mnogi drugi. - izjavio je Haris Omeragić, direktor nabave Mercatora BH.

Osim promocije brendova, u ovom, trećem valu kampanje, Mercator je za svoje vjerne kupce pripremio i Nagradnu igru pod nazivom „Moje brendove kupuj, po Evropi putuj“ koja počinje od 06.06.2019.g. i traje do 31.07.2019.g. Svi kupci koji kupe bar jedan od navedenih arikala i još mnogih drugih koji će biti u ponudi tokom trajanja projekta, uz račun veći od 30 KM, dobijaju priliku da učestvuju u Nagradnoj igri u svim Mercator prodajnim objektima.

Nagradni fond se sastoji od deset putovanja za dvoje na prekrasne destinacije Italije, Turske i Španije.

Mercator nastavlja dobru priču sa bosanskohercegovačkim dobavljačima i podršku domaćim i regionalnim brendovima. Uz sve to svoje vjerne kupce nagrađuje i vrijednim nagradama.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.