UniCredit u BiH prepoznat je kao “Najbolji pružatelj usluga transakcijskog poslovanja” u okviru istraživanja povedenog od strane Euromoney magazina za 2022. godinu. U navedenom istraživanju UniCredit u BiH, u okviru kojeg posluju dvije banke članice: UniCredit Bank d.d., Mostar i UniCredit Bank a.d. Banja Luka, zadržao je i svoju dugogodišnju poziciju “Tržišnog lidera” priopćeno je iz UniCredit bankr.
Godišnje istraživanje Euromoney-a identificira vodeće pružatelj usluga na tržištu, s najboljim proizvodima i uslugama u okviru transakcijskog poslovanja i smatra se referentnim istraživanjem za ovu industriju na globalnoj razini. Ove godine u anketi je prikupljeno više od 21.000 odgovora od strane nefinancijskih institucija.
Komentarajući rezultate ovogodišnjeg istraživanja, Luca Corsini, šef Odjela za transakcije i plaćanja UniCredita je izjavio: „Paneuropski uspjeh u ovogodišnjem istraživanju podržan je našim stalnim nastojanjem da pojednostavimo iskustvo klijenata, što pokazuje razvoj našeg novog, digitalnog e-bankarstva i naprednih usluga međunarodnog plaćanja. Naše klijente držimo u središtu svega što radimo i želio bih se zahvaliti našim timovima na timskom duhu, stručnosti i posvećenosti ovom cilju".
Riccardo Madinelli, šef Odjela za transakcije i plaćanja UniCredita u središnjoj i istočnoj Europi je dodao: "Izuzetno mi je drago što smo i ove godine prepoznati kao tržišni lider u transakcijskom poslovanju na regionalnoj razini. Ovo istraživanje naglašava veliki trud i posvećenost svim transakcijama, a i kolegice i kolege iz Odjela za transakcije i plaćanja, u našim bankama u središnjoj i istočnoj Europi, neumorno rade na kontinuiranom poboljšanju ponude za naše klijente.”
Danijela Šimić, direktorica Transakcija i plaćanja UniCredit Bank d.d., Mostar ovim povodom je izjavila: “Ovaj uspjeh smo ostvarili zahvaljujući našim inovativnim proizvodima Cash managementa te snažnoj platformi i kompatibilnosti s potrebama klijenata. Priznanje Euromoney magazina nas svake godine posebno razveseli jer biti među najboljim globalnim igračima na ovom području još je jedan od primjera kako kvalitetno UniCredit može asistirati kompanijama u njihovom rastu i prosperitetu.”
Aleksandar Đajić, direktor Upravljanja klijentskim rizicima, transakcijama i plaćanjima UniCredit Bank a.d. Banja Luka je dodao: „Priznanje koje dobivamo u kontinuitetu potvrda je naše strategije dugoročne posvećenosti da svojim klijentima pružimo uslugu i proizvode najviše kvalitete, koji će adekvatno odgovoriti na njihove potrebe. Nesebičnu podršku pruža nam naša međunarodna mreža UniCredit-a, kojoj pripadaju i UniCredit banke u BiH, u okviru kojih nastojimo razvijati proizvode koji će olakšati i unaprijediti poslovanje naših klijenata, kako na lokalnom, tako i na međunarodnom tržištu.”
Pored pozicije tržišnog lidera u Bosni i Hercegovini, gdje posluju UniCredit Bank d.d., Mostar i UniCredit Bank a.d. Banja Luka, UniCredit je za istu poziciju zauzeo i u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Češkoj Republici, Mađarskoj, Rumuniji i Slovačkoj.
Za najboljeg pružatelja usluga UniCredit je također proglašen u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Njemačkoj, Rumuniji i Slovačkoj.
Ovo najnovije priznanje nastavlja niz odličnih rezultata UniCredit-a u oblasti transakcijskog poslovanja, pri čemu je banka osvojila titule „Najbolja banka za transakcijske usluge u Zapadnoj Europi” na Euromoney-jevim nagradama za izvrsnost i 2021. i 2022. godine, kao i priznanje za „Najbolju banku za upravljanje riznicom i transakcionim poslovanjem u Njemačkoj" od strane Global Finance-a, ranije ove godine.