HKD Napredak u Mostaru

Uručenjem certifikata završen peti ciklus Napretkovog tečaja copywritinga

04.11.2022.
u 09:43
Tečaj copywritinga osmišljen je kroz osam teorijskih i praktičnih susreta na kojem predavač, Marko Suton, diplomirani novinar i profesionalni SEO copywriter, polaznike tečaja upoznaje s tajnama pisanja prodajnih tekstova (copy + writing = copywriting).
Pogledaj originalni članak

Svečanom dodjelom certifikata i prigodnim druženjem u četvrtak 3. studenoga 2022. završen je peti ciklus tečaja copywritinga u organizaciji Hrvatskog kulturnog društva (HKD) Napredak, Glavne podružnice Mostar.

Predsjednik HKD Napredak Glavna podružnica Mostar,Miroslav Landeka, tom je prigodom zahvalio predavaču i voditelju tečaja Marku Sutonu na još jednom uspješno provedenom tečaju copywritinga te čestitao svim polaznicima koji su uspješno savladali teorijski i praktični dio tečaja.

„Posebna zahvala vodstvu i djelatnicima Narodne knjižnice HNŽ-a i Hrvatskog doma hercega Stjepana Kosače koji su nam još jednom ustupili svoje prostorije i tako nama i polaznicima omogućili održavanje još jednog uspješnog Napretkova tečaja copywritinga.“ – je Landeka.

Tečaj copywritinga osmišljen je kroz osam teorijskih i praktičnih susreta na kojem predavač, Marko Suton, diplomirani novinar i profesionalni SEO copywriter, polaznike tečaja upoznaje s tajnama pisanja prodajnih tekstova (copy + writing = copywriting).

Polaznici se tijekom tečaja informiraju i educiraju o poznatim svjetskim copywriterima, njihovim djelima, strukturi i pravilima pisanja različitog tekstualnog sadržaja, a naučeno primjenjuju kroz praktične vježbe i domaće zadaće.

Za početak polaznici savladavaju pisanje kraćih tekstualnih sadržaja, kao što su objave za društvene mreže, da bi, kako tečaj odmiče, krenuli u pisanje dužih formi, kao što su službeni mailovi, PR tekstovi, newsletteri, oglasi za prodaju, itd. 
Svoj kreativni put na Napretkovom tečaju copywritinga potvrđuju pisanjem završne vježbe, autorskog bloga od 500 i više riječi i s tom vježbom opravdavaju dobiveni certifikat.

O samom tečaju i predavaču svoje mišljenje dali su i neki od polaznika.

Mia Škoro:
"Prije svega, htjela bih se zahvaliti predavaču na super pristupu i odličnom načinu na koji nam je prenosio svoje znanje i neke jako dobre 'fore' za copywriting. Tečajem sam oduševljena, kako Markom kao predavačem, kao i svim materijalima koje nam je poslalo za čitanje i proširivanje vidika o copywritingu. Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati petom ciklusu tečaja Copywriting, te se nadam, u skorije vrijeme, da se opet družimo i učimo uz neki tečaj".

Helena-Jelena Lončar Čuvalo:
"Marka sam upoznala kroz organizirani tečaj Copywritinga na kojem je i sam predavač. Sam tečaj je odlično koncipiran, ali ono što me najviše oduševilo je praktični rad koji se proteže kroz cijeli tečaj, jer mi je omogućio vježbanje i osmišljavanje novog materijala, kojeg sam mogla korisiti realno provjereno kroz svoje poslovanje. Tečaj je dobro organiziran, ali bi voljela da traje vremenski i dulje od satak vremena svaki susret, čisto da imamo još prostora za rad na praktičnom dijelu. Ono što mi je super je i sam koncept čitanja zadaće i upoznavanj s drugim polaznicima i njihovom kreativom. Marko kao predavač ima realan i interaktivan pristup, a svojim trudom i entuzijazmom pri osmišljavanju i vođenju tečaja izvrsno prenosi znanja i vještine na polaznike. Njegovo praktično iskustvo i teoretsko poznavanje područja doprinosi ukupnom dojmu visoke kvalitete. Ono što najviše cijenim je njegova pristupačnost za pomoć i s nekim drugim preprekama koje mi kako digital marketari imamo. Svakom bih preporučila tečaj, jer će steći znanja i vještine koje mogu primijeniti na bilo kojem poslu, a ne samo u marketingu jer lijepo i smišljeno pisanje uvijek cilj svake konverzije, zar ne?"

Ivana Paradžik:
"Kada sam upisivala tečaj Copywritinga imala sam mišljenje da je talenat presudan kako bismo se bavili pisanjem. Već nakon par prvih odlazaka na predavanja, dokazalo se sasvim suprotno. Kroz stručna teorijska pojašnjenja i praksu, predavač Marko mi je pomogao da dobijem nove poglede na pisanje različitih tipova tekstova. Svakome bih preporučila tečaj, a posebno onima koji smatraju da ne mogu i ne znaju pisati".

Marija Smoljan:
"Kvalitetna predavanja s teorijskim i praktičnim dijelom. Profesionalno odrađeno s naglaskom na primjeni u praksi. Uživala sam na svakom predavanju jer ih je predavač Marko učinio zanimljivima i poučnima. Preporučila bih svakome, tko se bavi pisanjem, da prođe ovaj tečaj Copywritinga".

Ni predavač Marko Suton nije krio oduševljenje s polaznicima tečaja.

„Jako sam zadovoljan s polaznicima. Pokazalo se da je tečaj odlično koncipiran budući da evo imamo već petu generaciju polaznika koji su nakon samo osam susreta u mogućnosti kreirati svoj, u potpunosti autorski, blog tekst od 500 i više riječi. Imali smo odlične primjere blogova i htio bih se i ovaj put zahvaliti polaznicima na volji i trudu koji su pokazali tijekom praktičnih zadataka na predavanju kao i redovnim pisanjem domaće zadaće.“

Tečaj copywritinga postao je svojevrsni Napretkov brend i kao takav bit će organiziran i ubuduće, a o točnom terminu šestog ciklusa javnost će biti blagovremeno informirana.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.