Izostanak pravilnika koji reguliraju rad autoškola, cijenu polaganja ispita i način kako doći do vozačke dozvole za pojedine kategorije stvorio je kaos u toj oblasti u posljednjoj godini dana. Što se trenutačno događa na terenu, kakvo je stanje i kada se mogu očekivati pozitivne promjene, pitali smo dopredsjednika Asocijacije autoškola u BiH Peru Čulu.
Tko sada formira cijene vozačkih ispita u BiH?
- Na snazi je slobodno formiranje cijena. Nema određenog minimuma sati, svatko radi što želi. Ipak, na razini grada Mostara donijeli smo odluku po tom pitanju, ali je se ljudi uglavnom ne pridržavaju. Najveći problemi su u Bosni. Ondje se cijene jako razlikuju. Autoškole naplaćuju svoje troškove 550 KM. To nije realno.
A što naplaćuje država?
- Oni sve naplaćuju. Prijava košta marku i to jest sitno, ali samo u našoj županiji imate 13 do 14 tisuća izlazaka na vozačke ispite. Samo kod nas imate dva polaganja prve pomoći. Jedno je uveo Crveni križ, a drugo resorno ministarstvo. Jedni uzimaju 30 KM po ispitaniku, drugi 80 KM, a postavljaju ista pitanja.
Cijeli intervju čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...