Pojavila se nova društvena mreža. Zove se Vero i opasna je konkurencija Instagramu, a trenutno i jedna od najpopularnijih aplikacija na App Storeu.
Aplikacija, u potpunosti bez reklama, omogućava korisnicima da dijele fotografije, dodaju linkove te preporučuju filmove, serije, knjige i emisije svojim prijateljima. Vero se opisuje kao "društvena mreža koja ti dopušta da budeš ono što jesi". Ime Vero dolazi od talijanske riječi "vero", što znači istina, piše Index.hr.
Pokrenuo ju je 2015. godine Ayman Hariri, milijunaš, biznismen i sin bivšeg premijera Libanona Rafika Haririja. U intervjuu za CNBC otkrio je da je pokrenuo aplikaciju jer su ga frustrirale brojne reklame na Facebooku i Instagramu.
Vero je zasad besplatan, no uskoro će korisnici vjerojatno morati plaćati neku vrstu pretplate, kako bi se osiguralo da društvena mreža ostane bez oglasa. Ipak, za prvih milijun korisnika osigurali su besplatnu prijavu.
Na Veru nema oglasa, nema algoritama, nema targetiranja publike, objave se pojavljuju kronološki (što je trenutno najslabija točka Instagrama koji objave prikazuje prema popularnosti i broju lajkova), a cijela bit ove društvene mreže je da olakša korištenje društvenih mreža i cijelu stvar što više približi stvarnom životu.
Iako je doživio veoma brzu popularnost na App Storeu i Google Playu, korisnici se zasad u komentarima i na drugim društvenim mrežama žale na neke probleme poput smrzavanja te problema s logiranjem, a neki kažu i da im je teško shvatiti kako se koristi, no s obzirom na to da je riječ o platformi koja je tek pokrenuta to je bilo očekivano. Ono što će biti izazov za kreatore Vera je zadržati pažnju korisnika i influencera.