Uradili plan komunikacije

Vlada FBiH ako bude potrebno, uvodi i krizno komuniciranje

10.09.2015.
u 06:30
Javnosti treba objasniti objektivne razloge i moguće je nekontrolirane radnje tako izbjeći
Pogledaj originalni članak

Vlada Federacije BiH usvojila je plan komunikacije do kraja 2018. godine koji bi joj trebao omogućiti da do kraja mandata što bolje javnosti predoči i obrani svoje poteze, a posebno reformske mjere koje će nekada biti i bolne, piše Večernji list.

Građani i mediji

Plan komunikacije od 2015. do 2018. godine je strateški dokument kojim se definiraju kratkoročni i srednjoročni komunikacijski ciljevi, ciljne skupine, komunikacijski kanali, osnovne poruke i analiza učinka. Također, definirana je uloga Ureda Vlade FBiH za odnose s javnošću i drugih službi za odnose s javnošću u strukturi federalnih ministarstava i drugih federalnih institucija, navodi se u dokumentima u čijem smo posjedu. Namjera je, kako objašnjavaju u Vladi, da dvosmjernom komunikacijom s građanima FBiH bude izgrađena podrška javnosti aktivnostima federalne Vlade, uključujući i podršku za provedbu strateških projekata i ciljeva razvoja Vlade FBiH. Očekivano, pri izradi plana komunikacije polazišta su bili program rada Vlade Federacije BiH za mandatno razdoblje od 2015. do 2018. i programa rada za ovu godinu. Osnovni ciljevi odnosa s javnošću su usuglašeni i s dokumentom "Koncept ekonomskog razvoja 2014. - 2018. - Ekonomski rast i zapošljavanje". Također, plan se zasniva i na Reformskoj agendi za koju je Vlada Federacije dala suglasnost.

Prva i osnovna eksterna ciljna skupina u komunikacijskom planu federalne Vlade su građani BiH. U planu se ističe kako je neophodno svakodnevno informirati građane o aktivnostima i politikama Vlade FBiH, komuniciranjem stvarati svijest da Vlada pripada svim građanima i da je ona njihov servis koji radi u interesu svih. Druga ciljna skupina su tiskani i elektronički mediji u BiH, koja uključuje novinare, reportere, urednike i producente, piše Večernji list.

Krizne situacije

- Primjenom ovog plana, Ured Vlade FBiH za odnose s javnošću planira strateško i proaktivno angažiranje novinara na provedbi svih općih i eksternih ciljeva. Osim redovitih priopćenja za javnost, najava događaja, izjava službenih osoba (reaktivni pristup), planirano je isključivo uz profesionalni angažman medija, ističe se u planu komunikacije Vlade FBiH. Naravno, razmatra se i mogućnost potrebe za kriznim komuniciranjem jer stanje u Federaciji često iziskuje i PR vještine. Strategija i taktika u kriznom komuniciranju treba se odvijati tako da se maksimalno smanji šteta za imidž Vlade FBiH kada se događaju objektivne ili subjektivne krizne situacije.

- U kriznim situacijama treba na vrijeme i adekvatno informirati javnost.

Kad se javnosti objasne objektivni razlozi (koji su izvan svake razumne sumnje), moguće je izbjeći nekontrolirane radnje (okupljanja, prosvjedi, bojkot, građanska neposlušnost, i sl.), zaključuje se u komunikacijskom planu federalne Vlade za ovaj mandat.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.