prodaja

Vlasnik Telemacha, jedan od najmoćnijih Srba kupio Novu TV! Cilj mu je agresivniji proboj na hrvatskom tržištu

Vlasnik Telemacha, jedan od najmoćnijih Srba kupio Novu TV! Cilj mu je agresivniji proboj na hrvatskom tržištu
10.07.2017.
u 16:56
Jedan od ključnih ljudi United Groupa, koji je preuzeo hrvatsku Novu TV i POP TV u Sloveniji, je Dragan Šolak, jedan od pet najbogatijih Srba, opisivan dosad kao neokrunjeni kralj kabelske televizije u regiji.
Pogledaj originalni članak

United Group, od 2014. u većinskom vlasništvu moćne američke investicijske kuće KKR, sastavljena je od srpskog SBB-a (750.000 priključka), Telemacha (operira u Sloveniji i BiH) i Total TV-a (prisutnog u šest zemalja bivše Jugoslavije) umrežuje populaciju od 1,7 milijuna korisnika. Sjedište tvrtke je u Nizozemskoj.

Šolak je u posao ušao još 90-ih trgujući glazbenim pravima za područje bivše Jugoslavije, a zatim se uključio u tržište distribucije filmova za kina i kazeta za videoklubove. Posao je počeo skromno, u malom uredu u Skadarskoj ulici u centru Beograda, no vrlo brzo seli u Ljubljanu te tamo pokreće biznis, a danas njegova grupa drži oko 70 posto slovenskog telekoma.

Šolak je zanimljiv jer ulaskom United Groupa u CME postaje vlasnik televizije u Hrvatskoj s nacionalnom koncesijom, što mu uz news kanal N1 (pokriva tri regionalna centra na području Hrvatske, Srbije i BiH) i popularne sportske kanale Sport Klub sada garantira utjecajan položaj na hrvatskom medijskom nebu. Iako, prema vlastitim riječima, na početku nije bio za to N1 dobije regionalni centar u Zagrebu (smatrao je kako je Slovenija bolja opcija), izgleda kako je srpski poduzetnik ipak odlučio agresivnije sudjelovati na hrvatskoj medijskoj sceni.

Šolak je nedavno bio i predmet rasprava u poslovnim krugovima regije zbog navodnih optužbi da izbjegava plaćanje poreza, a veliku je pažnju privukla i njegova kupnja zrakoplova Falkon 2000 LXS.

Šolak je pasionirani ljubitelj golfa, a živi na relaciji Ljubljana-Los Angeles, prenosi Jutarnji list.

Iz Central European Media Enterprisesa (CME) u ponedjeljak su priopćili kako su za 230 milijuna eura prodali svoje medijske operacije u Hrvatskoj i Sloveniji tvrtki Slovenia Broadband, podružnici United Groupa.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.