Važan projekt na koridoru Vc

Za gradnju tunela Prenj zanimanje pokazalo čak 196 tvrtki

Za gradnju tunela Prenj zanimanje pokazalo čak 196 tvrtki
08.09.2022.
u 07:00
Tunel Prenj tehnički je najzahtjevniji i, sa stajališta struke, jedan od najkompleksnijih objekata u povijesti građevinarstva Bosne i Hercegovine. Riječ je o tunelu dužine 10,4 kilometra, što je deveti najduži cestovni tunel u Europi, a prvi je u BiH koji prelazi granicu od šest kilometara.
Pogledaj originalni članak

Izgradnja tunela kroz planinu Prenj, ključnog infrastrukturnog elementa na koridoru Vc, izazvala je veliko zanimanje građevinske struke. Čak 196 tvrtki pokazalo je zanimanje za izvođenje radova za izgradnju tunela Prenj i natječajnu dokumentaciju, a više od 50 pitanja odnosilo se na objašnjenja, objavio je Dnevni avaz.

Naime, pomaknut je rok za zatvaranje međunarodnog natječaja za izbor izvođača radova za izgradnju najsloženijeg građevinskog pothvata i ključne dionice za cijeli koridor Vc, a u igri su, kako tvrdi Avaz, neke od najvećih svjetskih korporacija. Javno poduzeće Autoceste FBiH raspisalo je natječaj za gradnju tunela 8. srpnja, a rok za dostavljanje ponuda najprije je bio 5. rujna.

Međutim, zbog složenosti projekta tvrtke su tražile produljenje roka do 19. rujna, navode sarajevske novine. Riječ je o poslu "teškom" čak 800 milijuna KM i jednom od najvećih natječaja koje su raspisale Autoceste.

Tunel Prenj tehnički je najzahtjevniji i, sa stajališta struke, jedan od najkompleksnijih objekata u povijesti građevinarstva Bosne i Hercegovine. Riječ je o tunelu dužine 10,4 kilometra, što je deveti najduži cestovni tunel u Europi, a prvi je u BiH koji prelazi granicu od šest kilometara.

Izgradnjom ovog tunela od Mostara do Sarajeva skratit će se putovanje pa će trenutačna dužina puta preko M-17, koja iznosi 113 kilometara, nakon izgradnje autoceste iznositi 82 kilometra. 

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.