Iako je konačno pronađen izvođač radova, EU odobrio financijska sredstva, Vlada Hrvatske slala pomirljive tonove i Europska komisija rekla kako oko njegove gradnje nema ništa sporno, ponovno je bošnjačka politička i znanstvena elita krenula s optužbama protiv Hrvatske oko gradnje Pelješkog mosta. Na sesiji Kruga 99 Ševal Kovačević, sudski vještak prometne struke, kazao je kako bi najbolja alternativa za Pelješki most bio tunel koji bi koštao šest puta manje od izgradnje jednog rizičnoga mosta. Kao uvodničar na redovitoj sesiji Kruga 99 o temi “Pristup otvorenom moru je unutrašnje pitanje BiH” Kovačević je istaknuo kako će Pelješki most biti potrebno održavati, u zimskom razdoblju zatvarati i da bi najbolja alternativa mogao biti tunel. Objasnio je da je kod današnjih modernih mostova, koji prelaze preko mora, plovnih rijeka i slično, glavni raspon 500 metara, a visina najmanje 60 metara. Žalba koju su predstavnici vlasti iz BiH, isključivo stranački čelnici SDA, predali Europskoj komisiji oko gradnje Pelješkoga mosta nema nikakvo pravno uporište jer osna i Hercegovina kao država nema nikakav plan o gradnji buduće pomorske luke u Neumu, a poziva se da bi Pelješki most mogao biti fizička barijera za ulazak većih teretnih brodova u tu imaganiranu neumsku luku. Kako je gradnja sporne luke u Neumu plod dnevenopolitičke imaginacije, svjedoči podatak da BiH nema ni u opisnim crtama projekt kojim bi mahala pred tijelima Europske unije ili UN-a u cilju zabrane gradnje mosta.
Sesija “Kruga 99”