Više od godinu dana traje rekonstrukcija željezničke pruge od Sarajeva do Bradine na dionici od 39 kilometara. Iako je završetak radova bio planiran za šesti mjesec ove godine, zbog nepredviđenih obveza rok je prolongiran te će radovi biti okončani do kraja srpnja, piše Klix.
Više od godinu dana u našoj zemlji tvrtka Generale Costruzioni Ferroviarie S.p.A. (GCF) radi na obnovi pruge na dionici Sarajevo – Bradina i rekonstrukciji željezničkog tunela Ivan u ukupnoj dužini 39 km.
Na ovom izuzetno kompleksnom projektu od proljeća 2015. godine radi kombinirani tim talijanskih i bh. stručnjaka koji imaju za cilj u pogon pustiti obnovljenu prugu koja će osigurati brži, sigurniji i udobniji prijevoz putnika i robe.
Zbog remonta pruge obustavljen je promet putničkih vlakova na relaciji Sarajevo-Čapljina-Sarajevo i Sarajevo-Konjic-Sarajevo.
"Trenutno radimo punim kapacitetima, a radovi se izvode na tri dionice i tunelu Ivan. Iako je rok za završetak remonta bio šest mjeseci, zbog određenih dodatnih radova prolongirali smo službenmi završetak radova. Lijepo vrijeme nam ide u prilog tako da bi sve trebalo biti završeno do kraja srpnja ove godine", kazala je za Klix.ba Ivana Kovačić, koja vrši nadzor radova.
Nakon što pruga prema jugu države bude uspostavljena očekuje se i veći promet putnika koji koriste Željeznice FBiH, ali i dodatna popularizacija tog segmenta prevoza, osobito jer će putovanje željeznicom biti sigurnije.