Sporovi

Zakonske “prijevare” reklamnih mešetara ojadile tvrtke u BiH

Zakonske “prijevare” reklamnih mešetara ojadile tvrtke u BiH
26.12.2012.
u 10:35
Otvoren blog samo s nakanom da se što više dozna o ‘famoznoj’ organizaciji iz Sarajeva
Pogledaj originalni članak

“Ja sam jedna od žrtava ovih prevaranata desetljeća. Način je ovakav: Dolazi simpatična djevojka koja vam ispriča o super povoljnoj reklami, objavi memoranduma, izradi CD-ova, web stranice..., ponudi narudžbenicu koju treba potpisati, a koja, kako vam kaže, ništa ne obvezuje jer ako se skupi dovoljan broj kandidata oni će poslati ponudu.

Ono sitno napisano, što ne vidite bez lupe, je da je narudžbenica zapravo ugovor po kojem ćete plaćati iduće 4 godine za usluge reklamiranja na njihovoj web stranici.

Nešto bolje sam se osjećao kada sam doznao da nisam sam, nego da u BiH postoji još 24.000 tvrtki s istim problemom. Rade pod nekoliko imena, između ostalih i pod ovim nazivima: BH Teleroom doo, IPC...”- komentari su na blogu otvorenom s namjerom da se dozna što više o famoznoj organizaciji reklamnih “mešetara” koja se pojavila još prije deset godina te tko stoji iza milijunskih iznosa koji su posljednjih mjeseci iz Općinskog suda u Sarajevu počeli pristizati na tisuće adresa u čitavoj BiH.

Naime, redom su tužene sve tvrtke koje nisu podmirile potpisane obveze, i to sa zateznim kamatama, a takvih samo u Mostaru ima na desetke. Jedan od njih je i Vextra- biljna ljekarna u Mostaru.

- Osporavam nadoknadu troškova izrade web stranice koja nikada nije izrađena. Doveden sam u zabludu i prevaren. S predstavnicom Infocentra razgovarao sam o njenoj ponudi za izradu web stranice, a naš materijal je trebao biti naknadno dostavljen. Da bi opravdala svoje utrošeno vrijeme, odnosno, kako je rekla, da šefovima kaže gdje je bila toga dana (veljača 2006.), tražila je da potpišem prezentiranu ponudu. Tražila je i pečat, a i njega sam stavio kao čin dobre volje. Ostavljeni dokument sam pročitao nakon posla i shvatio da sitnim slovima piše kako je to ugovor. Odmah ujutro sam zvao i htio otkazati, ali uzalud. Stavili su malu reklamu na svoju web strenicu, samo naziv, adresa i pogrešan broj telefona, jer smo u međuvremenu imali drugi broj. Zapravo, to su bili podaci s našeg reklamnog listića, koji je njihova predstavnica uzela s pulta. Stavili su i iskrivljeni logotip jer ga nisu znali pravilno kopirati - kaže nam sad već bivši vlasnik Zdravko Rajić.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.