U BiH se sutra obilježava 46. svjetski dan sredstava društvenih komunikacija, a ovogodišnji moto je ‘Šutnja i riječ: put evangelizacije’. Tim povodom će u svim crkvama svećenici na propovijedi ukazati na značenje društvenih sredstava priopćavanja, prednosti i nedostatke, iskušenja, dobre i loše strane. U prigodnoj brošuri koju je tom prigodom izdalo Vijeće za sredstva društvenog priopćavanja Biskupske konferencije u BiH kojemu je na čelu vojni biskup msgr. Tomo Vukšić objašnjava se da je Svjetski dan sredstava društvenih komunikacija utemeljen prema smjernicama iz dekreta Drugog vatikanskog sabora. Geslo ovogodišnjeg dana medija u crkvi je izabrano na temelju razmišljanja Svetoga Oca .
“Riječ i šutnja. Učiti se komunikaciji znači naučiti slušati, kontemplirati, a ne samo govoriti, a to je posebno važno za vjerovjesnike: šutnja i riječ su bitni sastavni dijelovi komunikacijskog djelovanja Crkve, s ciljem novog naviještanja Krista u suvremenom svijetu. Mariji, koja u tišini ‘sluša Riječ i dalje joj rasti’ (molitva za Agoru mladih u Loretu, 1.-2. rujna 2007.), povjeravam čitavo djelo evangelizacije koje Crkva provodi pomoću sredstava društvene komunikacije”, ističe se u poruci Svetoga Oca. Katolička crkva na sutrašnji dan ima zadaću ‘podučiti vjernike o medijima te ih pozvati da duhovno i materijalno pomognu razne crkvene projekte na tome području’. “Riječ i šutnja su dakle dva krila iste komunikacije u kojoj se nositelji riječi i šutnje uzajamno izmjenjuju u ulogama govornika i slušatelja. I samo kad obje postoje istodobno i uravnoteženo, moguća je ispravna komunikacija i zdravo poštovanje onoga tko priopćava, onoga tko sluša, kao i sadržaja same informacije”, zaključio je biskup Vukšić.