Šaputanja na jastuku stajala su glave predsjednika Johna F. Kennedyja i njegova brata Roberta kao izglednog predsjedničkog kandidata te uništila ambicije Edwarda Kennedyja da postane predsjednik SAD-a. Nakon što je John F. Kennedy ubijen u atentatu, šefovi mafije učinili su sve da više nijedan Kennedy ne postane predsjednik.
Više nijedan u Bijelu kuću!
Sažetak je to sočnih novosti u FBI-jevu dosjeu od 2352 stranice objavljenom jučer. Nastajao je od 1961. do 1985. godine, a ispunjavaju ga nasilne smrti slavnih, seksualni skandali, urote, Ku Klux Klan, antikomunistička organizacija Minutemen... A iza svega stoji talijanska mafija. Organizirani kriminal pokojnom predsjedniku nije oprostio što je u kampanji tražio od kriminalnog polusvijeta da mu bude saveznik, a kad je ušao u Ovalni ured, za svoje usluge nisu dobili nagradu kakvu su očekivali, nego su posve odbačeni. Posebno im se zamjerio Robert Kennedy, kao državni odvjetnik i ministar pravde koji je 1965. godine pokrenuo široku kampanju protiv mafije.
Ranih šezdesetih godina ulaz u svijet Kennedyjevih otvorila je možda najveća filmska superzvijezda Marilyn Monroe. Bila je ljubavnica i Johna Kennedyja i njegova brata Roberta. Ali bila je i ljubavnica Franka Sinatre, čija je skupina estradnih zvijezda Rat Pack unosne poslove dobivala izravno od L. Luciana, C. Gambina, S. Giancane i J. Fischettija. Mafijaši su izravno od Sinatre doznavali tko je tko u krugovima Kennedyjevih, gdje su slaba mjesta Camelota iz Massachusettsa i tko što iz klana namjerava učiniti.
I posljednja dvojica
Nakon što se Marilyn Monroe 1962. navodno ubila prevelikom dozom tableta, a John F. ubijen 1963. u Dallasu, mafiji se valjalo riješiti još dvojice. U otkrivenom dosjeu stoji da je Sirhan Sirhan, atentator koji je 1968. usred kampanje za predsjednika SAD-a ubio Roberta Kennedyja, već u zatvoru nekom kriminalcu nudio milijun dolara i automobil da ubije i trećega brata Edwarda Teda Kennedyja.
Njegove su predsjedničke ambicije nestale s nerazjašnjenim utapanjem Mary Jo Kopechne u nesreći Tedova automobila 18. srpnja 1969. godine.
Preuzeto sa www.vecernji.hr