Zbog malverzacija s kupnjom radara za nadzor nad zračnim prostorom BiH iz 1998., SIPA je podnijela izvješće Tužiteljstvu BiH od kojeg se očekuje da utvrdi ima li osnove za pokretanje kaznenog postupka.
Malverzacije i novac
Prema informacijama, koje su prenijeli mediji, sporno je to što je dio novca uplaćen, ali radar nikada nije isporučen. Istraga je još uvijek u početnoj fazi, a za sada je, kako se doznaje, prijavljeno pet osoba, među kojima tadašnji supredsjedatelj Vijeća ministara Haris Silajdžić i bivši federalni premijer Edhem Bičakčič. Silajdžića istražuju jer je bez suglasnosti ostatka Vijeća ministara naložio kupnju radara ukupne vrijednosti 11,2 milijuna dolara, od čega je uplaćeno 3,2 milijuna dolara i to iz BH Telecoma, odnosno federalne, a ne državne blagajne. Bivši direktor Direkcije za civilno zrakoplovstvo BiH Zijad Šišić tvrdi kako Silajdžić i nije pokušao osigurati novac na državnoj razini. Kako je Večernjak već pisao, Šišić se prije nekoliko mjeseci podužim pismom obratio Povjerenstvu za promet i komunikacije Parlamentarne skupštine BiH, u kojem traži pokretanje istrage i saslušanja odgovornih osoba za propuste u sustavu zračnog prometa u BiH. Između ostalog, i u tom dokumentu navodi problem nabave radara za kontrolu i zračnog prometa iznad BiH. No, informacije koje tu iznose donekle se razlikuju od informacija koje su procurile u javnost o dosadašnjoj službenoj istrazi nadležnih institucija. -Za radarsko-računalni sustav bh. kontrole letenja kroz Program Northrop-Grumman tijekom 1998.-1999., uplaćeno je 3,2 milijuna USD od strane federalnih organa, jer se tadašnje Vijeće ministara BiH oglušilo o svoje ustavne obveze. Federalni organi su potom od samozvane međunarodne zajednice napadnuti zbog Projekta Northrop-Grumman, a Zijad Šišić i Edhem Bičakčić su tijekom 2000. i 2001. inkvizitorski smijenjeni i progonjeni.
Podrška stranaca
Nakon ovog “federalnog radarskog skandala” Federalno ministarstvo prometa i veza, u zajednici s neustavnom Federalnom direkcijom civilnog zrakoplovstva, a uz odobrenje tadašnjeg Vijeća Ministara BiH, te uz neskrivenu podršku dijela OHR-a, SFOR-a, ICAO-a, Eurocontrola i IATA-e, pravi neviđen korupcijsko-sigurnosni skandal 2002., s kupnjom francuskog radara Thales, preko sredstava Međunarodne zračne luke Sarajevo i Federacije BiH, navodi Šišić u pismu parlamentarnom povjerenstvu u kojem je zatražio žurno pokretanje istrage.