Put vina

Promocija Vinske ceste

vina
VL FOTO
18.04.2012.
u 11:26

Put vina će biti realiziran na način da će se u gradovima BiH svakih mjesec dana održati jednodnevna promocija vinskih brandova

Udruženje gastronoma “Gastro kutak“ u suradnji s Max Style agencijom i uz podršku Federalnog ministarstva turizma i okoliša, Federalnog ministarstva poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva i Turističkih zajednica Federacije BiH, realizira projekt pod nazivom, “Put vina”.

“Put vina” će biti realiziran na način da će se u gradovima Bosne i Hercegovine svakih mjesec dana održati jednodnevna promocija i prezentacija domaćih vinskih i gastro brandova u najekskluzivnijim restoranima i hotelima u gradovima: Tuzla, Brčko, Bihać, Zenica i Banja Luka.

Domaći proizvođači

U projekt “Put vina” će biti uključeni isključivo domaći proizvođači vina iz cijele Bosne i Hercegovin, kao i predstavnici domaće gastro ponude (mesne, mliječne i pekarske industrije).

Cilj manifestacije podrazumijeva podršku, promociju vinske industrije, kao i unapređenje vinske kulture i jačanje svijesti kod građana BiH o potrebi kupovanja domaćih proizvoda uz podršku kampanje “Kupujmo i koristimo domaće“.

Prva faza realizacije projekta održat će se danas u Tuzli u ekskluzivnom restoranu “Sezam 4 – Tenis“ s početkom u 17:00 sati. Projekt je izazvao 
veliko zanimanje domaćih vinara, obzirom da se radi o promociji domaćih autohtonih sorti vina Žilavke i Blatine. Posjetitelji u Tuzli imat će prigodu degustirati vrhunska vina sljedećih vinarija: Vinarije Čitluk, Vinarije Zadro iz Domanovića, Vinarije Nuić iz Ljubuškog, Podruma Andrija iz Čitluka, Vinarije AG Međugorje - Carska vina iz Međugorja, Vinarije Matić“ Čapljina, Vinarije 
Ostojić“ iz Čitluka, Vinarija Stolački podrumi Stolac, Vinarije Vilinka iz Čitluka, Podruma banjalučke biskupije, Vinarije Vučić, Obiteljskog podruma Rozić Čitluk, Vinarija Vitai Gangaš Čitluk, Vinarije Vukoje iz Trebinja, Vinarije Stari Lijan iz Širokog Brijega, Vinarija Popovac i Petijević iz Trebinja.

Vinske ceste

Valja naglasiti kako je u BiH 2007. godine proveden projekt Vinske ceste vrijedan 450 tisuća KM, a kojega je Europska unija financirala u iznosu od 400.000 KM. Projekt obuhvaća izradu marketing analiza i marketing koncepta Vinskih cesta Hercegovine, analizu okruženja i potencijalnih sudionika tog programa.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?