Najpopularniji nogometaš današnjice, Portugalac Cristiano Ronaldo, na svojem je novootvorenom YouTube kanalu ugostio najpopularnijeg youtubera današnjice, Jimmyja Donaldsona najpoznatijeg pod imenom MrBeast. Naime, Cristiano je prije utakmice svoje reprezentacije s vatrenima najavio gostovanje koje će 'srušiti internet', a identitet gosta držao je u tajnosti. Sve do danas, kada je na svom kanalu objavio video naslovljen 'Našao sam se s MrBeastom da srušimo internet' i konačno otklonio sva nagađanja nestrpljivih obožavatelja.
U videu koji traje gotovo 14 minuta Ronaldo i MrBeast pročešljali su brojne teme, a nogometaš je u jednom trenutku upitao youtubera: 'Bojiš li se da ću te pobjediti', misleći na broj pretplatnika na kanalu. Amerikanac je i dalje apsolutni rekorder s 331 milijun pratitelja na YouTubeu, no Portugalac je u kratkom periodu na ovoj platformi skupio preko 67 milijuna pretplatnika. Poznavajući njegov kompetitivni duh, Cristiano neće stati dok ne sruši i ovaj rekord.
A u međuvremenu, video koji bi trebao 'srušiti internet' u svega tri sata od objave već ima preko pet milijuna pregleda, preko milijun lajkova i 80 tisuća komentara.
- "Pazi se Jimmy, Ronaldo dolazi!", "Dvije legende u jednom kadru", "Ronaldo je poslušao svaki savjet koji mu je Jimmy dao", "S Messijem ćeš srušiti internet" - pisali su oduševljeni pratitelji u komentarima ispod videa.
Inače, MrBeast je mladi YouTuber koji je privukao pozornost brojnih svojim neobičnim izazovima. Rođen je 7. svibnja 1998., djetinjstvo je proveo u Sjevernoj Karolini, gdje je završio privatnu kršćansku srednju školu. Prvi video na YouTubeu objavio je sa samo 13 godina, u veljači 2012. godine, što bi značilo da se ovim poslom bavi već pola života. Mladi MrBeast tijekom prvih nekoliko godina pokušavao je doći do pregleda i pretplatnika snimajući gaming videa, odnosno pokazivao je kako igra neke videoigre, a među njima isticale su se “Minecraft” i “Call of Duty”.
Prvi viralni video snimio je 2017. i u njemu je pokazao kako broji do 100.000, a za što su mu, rekao je, trebala 44 sata. Vrlo je brzo primijetio da ovakve neobične i lude ideje zanimaju ljude više nego ruganje ili igranje igara pa je nastavio sa sličnim pothvatima. Tako je 10 sati gledao spot kreatora Jakea Paula “It’s Everyday Bro” i vrtio fidget spinner 24 sata čime je došao do prvog milijuna pratitelja. Ovakvim natjecateljskim reality sadržajima koje je skratio u 15 minuta nastavio je graditi svoju zajednicu na glavnom profilu, a uz to je još vodio i zasebne, tematske profile: Beast Philanthropy, koji ima 24,8 milijuna pretplatnika, MrBeast Gaming s 44,1 milijuna pretplatnika, Beast Reacts s 33,9 milijuna i MrBeast 2 s 43,1 milijun pretplatnika. Njegov najpopularniji uradak jest onaj u kojem u stvarni život pokušava prenijeti radnju serije “Igra lignje”, a uz to, baš kao i u seriji, dijeli i novčanu nagradu. Ovaj video trenutačno ima više od 622 milijuna klikova, a objavljen je prije dvije godine. Uz to, u top pet nalazi se i video u kojem osoba koja zadnja napusti krug osvaja pola milijuna dolara, koji je također objavljen prije dvije godine i ima 448 milijuna klikova.