Prije nekoliko dana, na lokaciji konjičko rekreativni centar „Pegasos“ u Sarajevu, snimljena je kampanja za predstojeći Nivea BH Fashion Week Sarajevo, koji će se održati od 14.11.-16.11.2015 godine u Sarajevu i tako tradicionalno i u kontinuitetu po 35. put obilježiti održavanje najvažnijeg modnog događaja u BiH i regiji.
Kampanja prenosi poruku snage, moći, izdržljivosti, dominacije... Konj simbolično predstavlja oličenje mudrosti, znanja, inteligencije, otmjenosti, svjetlosti koji vodi jahača ka određenom cilju.
Cilj projekta je razvoj mladih poduzetnika koji počinju vlastiti biznis u svijetu mode. Cilj Nivea BH Fashion Week Sarajevo je da se kroz obuku mladih razvije poduzetništvo, pruži podrška samozapošljavanju, da se smanji nezaposlenost te da naši mladi dizajneri stvore svoj vlastiti modni identitet.
Stoga su za vizualni identitet 35. Nivea BH Fashion Week Sarajevo odabrane upravo mlade talentirane dizajnerice Lucija Vrcić i Maja Sabljić, pobjednice ovogodišnjeg natječaja za mlade dizajnere "Perwoll New Generation 2015" posredstvom kojeg se svake godine rađaju nova modna imena u BiH.
"Sretne smo što postoji u BiH projekat kao što je „Nivea BH Fashion Week Sarajevo“ gdje se otkrivaju i afirmiraju naši mladi talenti. Velike zasluge dugujemo partneru projekta NIVEA i Perwoll, koji već duži niz godina podržavaju ovaj projekat i koji u mladim dizajnerima vide budućnost razvoja modne industrije kako u našoj zemlji tako i u regiji'', izjavila je Lucija Vrcić, modni dizajner, koja je zajedno s Majom Sabljić, osmislila styling za ovosezonski vizual 35. Nivea BH Fashion Week Sarajevo.
"Kolekcija koju smo radile Lucija Vrcić i ja, je inspirisana prepletajima, točnije platnenim vezom, koji imitira tkaninu. Uzorak je povećan, dakle, jasno se vide niti osnove i potke. Prepletaj je ubačen na različite krojne dijelove odjevnih predmeta, koji minimalističnom kroju daju dinamičnost. Izrađeni su od eko kože. Na većini modela prepletaji završavaju resama. Kolekcijom kojom će se predstaviti na 35. Nivea BH Fashion Week Sarajevo dominiraju bijela i crna neboja, dok na pojedinim modelima crvena boja razbija monokromatske tonove. Bijela košulja koja je korištena za vizual 35. Nivea BH Fashion Week Sarajevo je minimalističkog kroja na kojima su ubačeni dijelovi prepletaja, koji se nalazi na prednjoj strani i koji je s resama" - izjavila je Maja Sabljić.
Zaštitno lice kampanje 35. Nivea BH Fashion Week Sarajevo je Delila Softić, model agencije Abc Models Sarajevo. Delila je prije nekoliko godina proglašena za Fashion TV model svijeta a danas je studentica završne godine Medicinskog fakulteta.
Fotograf koji je zaslužan za kampanju je Nađa Berberović. Make up artist je Sanjin Egon, dok je za frizuru zadužen frizerski salon "Elite line" Sarajevo. Vizual fotografije je dio reklamne kampanje koja će se emitirati na TV stanicama, u printanim medijima i na javnim mjestima, te putem društvenih mreža.
U toku je i online casting za 35-ti Nivea BH FW Sarajevo koji traje do 10.11.2015 godine, te se pozivaju sve zainteresovane djevojke i muškarci od 16 - 24 godine, da se prijave u inbox na FB Modna agencija Abc Models. Najboljima će se pružiti prilika da rade revije na BH sedmici mode u novembru 2015, ali i mogućnost da se predstave ino modnim scoutima koji dolaze iz Francuske, Turske, Italije i Kine.
Sarajevo