UZBUDLJIV TRENUTAK

Meghan Markle otkrila novi projekt i iznenadila mnoge: 'Ovo izgleda ukusno!'

princ Harry i Meghan Markle
Yaroslav Sabitov/PRESS ASSOCIATI
17.04.2024.
u 09:09

Članica kraljevske obitelji projekt je pokrenula ranije ove godine, kad je otvoren i profil na Instagramu. U početku su vješto skrivali konkretne detalje, znalo se samo da će novi proizvodi obuhvaćati domenu lifestylea.

Vojvotkinja od Sussexa Meghan Markle (42) posljednjih dana ne prestaje privlačiti pažnju javnosti. Nakon što se za vikend u društvu supruga, princa Harryja (39) pojavila na humanitarnom polo turniru koji se održao u Miamiju, sada je njezin novi brend American Riviera Orchard lansirao prvi proizvod.

Članica kraljevske obitelji projekt je pokrenula ranije ove godine, kad je otvoren i profil na Instagramu. U početku su vješto skrivali konkretne detalje, znalo se samo da će novi proizvodi obuhvaćati domenu lifestylea. S obzirom na oduševljenje Meghaninom dugom crnom kosom i njegovanim izgledom, obožavatelji su nagađali da je riječ o proizvodu za njegu kose ili nekom komadu kozmetike, ali dočekalo ih je iznenađenje.

 

Foto: Instagram screenshot

 

Naime, Markle je na adresu odabranih influencera i osoba iz javnog života poslala staklenke džema od jagode. Među prvim sretnicima koji su se pohvalili primitkom ovog ekskluzivnog proizvoda jesu argentinska influencerica Delfina Blaquier i modna dizajnerica Tracy Robbins. Blaquier se oglasila putem priče na osobnom Instagram profilu gdje je pohvalila najnoviji poklon vojvotkinje od Sussexa: - Džem od jagode čini me sretnim. I ja obožavam vaš džem, American Riviera Orchard - napisala je uz fotografiju staklenke na čijoj etiketi piše "10 od 50", prema čemu se može zaključiti kako je proizvod limitiran.

Sudeći po komentarima na društvenim mrežama, obožavatelji nisu očekivali ovu slasticu. Mnogi su kritizirali izgled i praktičnost pakiranja, komentirajući da etiketa izgleda kao da će se svakog trenutka odlijepiti. Bilo je i razočaranih što je proizvedeno samo 50 teglica marmelade, a dobar dio je očekivao neko glamuroznije iznenađenje.

 

 

Odmah su se pojavile teorije da je Meghan inspiraciju za novi poslovni pothvat uzela od svog svekra, kralja Charlesa, koji je još 90-ih počeo prodavati prehrambene artikle poput džemova iz svoje privatne rezidencije. Očekuje se da će puni asortiman proizvoda zajedno sa službenom web stranicom biti pušten kasnije ovog proljeća. - Vojvotkinja je uzbuđena zbog svojeg najnovijeg poslovnog pothvata. Ovo je nešto što je željela ostvariti već neko vrijeme. Jedva čeka sa svima podijeliti svoj stil i stvari koje voli - otkrio je izvor za People.      

Podsjetimo, princ Harry i njegova supruga imaju velike novosti i najavili su dva nova projekta koji će se emitirati na streaming platformi Netflix. Prema pisanju Daily Maila par će u suradnji s Netflixom predstaviti emisiju o kuhanju, vrtlarenju i polu. Ove serije su dio unosnog ugovora koji je par potpisao sa ovom streaming platformom još 2020. godine kada su odlučili napustiti kraljevsku obitelj te iz Velike Britanije preseliti u Ameriku.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije