Vodeće medijske kompanije u regiji, Styria Media Group i Adria Media Group danas su postali partneri na hrvatskom tržištu magazina suvlasništvom u izdavačkoj kući Adria Media Zagreb koja izdaje najuspješnije naslove poput magazina Story, Cosmopolitan, Elle, National Geographic, Sensa i mnoge druge. Ovim poslovnim partnerstvom stvara se vodeća regionalna medijska kompanija koja je lider na tržištu magazina i web-komunikacija.
Styria Media Group dugogodišnjim ulaganjima ostvarila je dominantnu poziciju na hrvatskom tržištu dnevnih novina i web portala, prije svega kroz izuzetan uspjeh glavnih naslova poput 24sata, Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i Njuškala. Ovim partnerstvom, zajedno s Adria Media Group, nizu uspjeha Styria dodaje i vodeću poziciju na tržištu magazina i portala u regiji. Menadžment Styrije stoga izražava zadovoljstvo zbog postignutog partnerstva s kompanijom koja se dokazala uspješnom u ostvarivanju rastućih poslovnih rezultata u medijskoj industriji.
"Zahvaljujemo našim dosadašnjim partnerima u Adria Media Zagreb, uglednim europskim kompanijama Sanoma i Gruner&Jahr, na dobroj suradnji proteklih godina. Raduje nas što njihovu ulogu preuzima kompetentan i iskusan poslovni partner s kojim ćemo zajedno nastaviti razvijati hrvatsko tržište magazina", rekao je Klaus Schweighofer, član uprave Styria Media Group.
"Dominantnu poziciju među dnevnim novinama i digitalnim medijima upotpunili smo magazinskim izdanjima i time stvorili najbolji medijski portfelj u Hrvatskoj i regiji. Zadovoljni smo jer imamo partnera koji želi ulagati u razvoj magazina i koji također prepoznaje važnost digitalnih medija. U oba medijska segmenta Styria i Adria Media zajedničkim investicijama i suradnjom iskoristit će sve potencijale regionalnog tržišta. Adria Media Group za nas je idealan partner upravo zato što prepoznaje te potencijale i dijeli našu posvećenost razvoju i odgovornom poslovanju", izjavili su Boris Trupčević i Mario Vrgoč, direktori Styrije za Hrvatsku.
"Adria Media Group kao jedna od vodećih medijskih kompanija zapadnog Balkana uspješno nastavlja ostvarivati svoju viziju i ciljeve. Veliko nam je zadovoljstvo što ćemo u budućnosti nastaviti regionalnu suradnju s partnerom kao što je Styria i zajedno raditi na daljem razvijanju kompanije Adria Media Zagreb. Čvrsto vjerujemo u hrvatsko tržište koje ima sve potencijale za razvoj medijskog poslovanja. Uvjereni smo da zajednički, u partnerskim odnosima sa Styrijom, možemo nastaviti s uspješnim razvojem magazina s jasnim ciljevima i brojnim inovacijama. Posebno želimo naglasiti da smo sretni zbog buduće suradnje s timom izuzetnih profesionalaca Adria Media Zagreb, koji su do sada pokazali izuzetne rezultate u poslovanju. Sigurni smo da je budućnost zdravog poslovanja u povezanosti regije, jačanju regionalnog poslovanja i stvaranju regionalnih partnerstva", izjavio je Aleksandar Rodić, CEO Adria Media Group.
Adria Media Group jedna je od najvećih medijskih kompanija na zapadnom Balkanu, s multimedijalnim portfolijem koji uključuje 18 tiskanih i 14 digitalnih izdanja. Izdanja Adria Media Group trenutačno čita 11 milijuna ljudi. Adria Media Group potpuno je posvećena stvaranju jasne i održive budućnosti radi zadovoljavanja svih potreba milijuna čitatelja tiskanih izdanja, posjetitelja web-portala, korisnika mobilnih aplikacija i gledatelja videosadržaja. U sastavu Adria Media Group nalaze se sljedeći magazini: Story, Elle, Cosmopolitan, Lisa, Moj stan, Moja lepa bašta, National Geographic, Men's Health, Sensa, Elle Decoration, Mama, Burda i dnevno izdanje Kurir.
Styria Media Group je jedna od vodećih medijskih kompanija u Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji s više od 3000 djelatnika. Osnovana je 1869. godine. Sa svojim uspješnim digitalnim portfolijem, koji uključuje brandove poput 24sata.hr, vecernji.hr, njuskalo.hr, willhaben.at, mojedelo.com, Styria generira više od 1,5 milijardi "page-impressions". Dnevna izdanja Styrije, među kojima su 24sata, Večernji list, Poslovni dnevnik, Kleine Zeitung, Die Presse, dnevno čita više od dva milijuna čitatelja.