KAMPANJA

Silajdžić, Lagumdžija i Tihić - milijune za izbore

izbori
VL FOTO
16.02.2011.
u 09:14

Najviše novca na izborima je potrošila SDA, iza njih je SDP BiH, dok su dva HDZ-a na promidžbenu kampanju potrošila manje od milijun KM

Apsolutni izborni gubitnik Stranka za BiH, predsjednika Harisa Silajdžića, za prošle opće izbore na promociju svojih kandidata i programa potrošila je 1,658 milijuna KM, što je među svim političkim strankama i neovisnim kandidatima daleko najveći iznos.

Gubitnici najviše trošili

Uz to, Stranaka za BiH, čiji je predsjednik jednostavno preko noći pometen s bh. političke pozornice, na režijske i administrativne troškove u predizbornoj kampanji potrošila je 1,036 milijuna KM, čime su ukupni rashodi stranke dosegnuli iznos veći od 2,6 milijuna KM. Podaci koje je objavilo Središnje izborno povjerenstvo pokazuju da je nakon Stranke za BiH na promociju - s iznosom od 1,357 milijuna KM - najviše potrošio SDP BiH, ali je dobio veliko povjerenje glasača. Kad se ovome pridruže režijsko-administrativni troškovi SDP-a, na predizbornu kampanju ova je stranka uložila 3,501 milijun KM. Iako su u stranački marketing uložili daleko manje od SDP-a, oko 977 tisuća KM, izborna bitka Tihićevu SDA daleko je najviše koštala te s režijskim i administrativnim troškovima iznosi 3,13 milijuna KM. Iako su forsirali svog kandidata za Predsjedništvo, HDZ BiH je u promidžbu uložio 591,3 tisuće KM. Troškovi promidžbe s režijsko-administarstivnim troškovima stajali su ovu stranku oko 1,37 milijuna KM. Njihovi predizborni protivnik i sadašnji partner - HDZ 1990 na promidžbu je potrošio 408,5 tisuća KM, a s režijskim i administrativnim troškovima ukupno oko 549,2 tisuće KM.

SNSD najviše u RS-u


Narodna stranka Radom za boljitak, koju optužuju za kupovinu glasova, na predizbornu promidžbu je potrošila nešto više od 300 tisuća KM, ukupno oko 549 tisuća KM. Od stranka iz RS-a najviše je potrošio Dodikov SNSD. U promociju svojih kandidata i programa uložili su više od 836 tisuća KM, a ukupni troškovi predizborne kampanje iznosili su 2,03 milijuna KM. Zanimljivo je pogledati troškove neovisnih kandidata među kojima ima i onih koji tvrde da nisu ni marke uložili u svoju promociju. Spomenimo da su ovo izvješća koja su Središnjem izbornom povjerenstvu dostavile same stranke, a njihova vjerodostojnost bit će utvrđena naknadnom revizijom koju će provesti SIP. Za lažne podatke slijede sankcije.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?