Transparency International BiH načinio je završno izvješće monitoringa predizborne kampanje za odabranih deset političkih stranaka, uzimajući u obzir oglašavanje u elektroničkim i tiskanim medijima. U priopćenju za javnost navodi se da je TIBiH tim monitoringom želio građanima pružiti informacije o tome na koji način i koliko stranke troše u svrhu predizborne kampanje, imajući u vidu da stranke te podatke nisu željele objaviti te da je cjelokupna kampanja provedena potpuno netransparentno.
Prema podacima dobivenim od agencije za praćenje medija Kliping BH, stranke su tijekom predizborne kampanje na oglašavanje na televiziji i u tisku utrošile više od 3,5 milijuna KM gdje su ponovno u završnom tjednu kampanje udvostručile troškove oglašavanja potrošivši gotovo dva milijuna KM za samo tjedan dana. S prethodno procijenjenim troškovima za vanjsko oglašavanje od više od dva milijuna KM, ukupni troškovi iznose gotovo šest milijuna KM.
Podaci ukazuju na to da je na oglašavanje u tisku i na televiziji najviše utrošila Stranka demokratske akcije (SDA) s gotovo 900.000 KM, zatim Savez za bolju budućnost BiH (SBBBiH) koji je utrošio oko 800.000 te Savez nezavisnih socijaldemokrata (SNSD) s utrošenih oko 500.000 KM. Prema navedenim podacima, stranke su tijekom kampanje dnevno trošile gotovo 200.000 KM, a ukupno su potrošile oko 7200 prosječnih mjesečnih plaća.
“S obzirom na to da u istraživanje nisu uključeni troškovi predizbornih skupova, gdje se za nastupe estradnih zvijezda izdvajalo i više od 100.000 eura, te da su na prethodnim lokalnim izborima stranke utrošile više od osam milijuna KM, TIBiH procjenjuje da su ukupni troškovi protekle kampanje bili i dvostruko veći, navodi se.