Novo je istraživanje pokazalo kako gledanje u televiziju ili igranje video igara bitno utječe na ocjene u školi, dok je korištenje mobitela pokazalo drugačije rezultate.
Istraživanje je proučavalo navike više od pola milijuna djece diljem svijeta. Odnosno, proučavalo se 58 različitih studija iz 23 zemlje, a obuhvaćalo je mlade koji još nisu punoljetni. Također, gledalo se i 106 000 sudionika i uspoređivalo kako njihovo provođenje vremena na mobitelu utječe na rezultate u školi. Zanimljivo je kako vrijeme provedeno na mobilnom telefonu nije utjecalo na uspjeh u učenju, piše Daily mai. Djeca su morala polagati četiri testa: Engleski, matematiku, čitanje i znanost, a na kraju su se rezultati zbrajali u zajedničku ocjenu. Gledanje televizije i igranje igrica pokazalo je lošije zajedničke rezultate, dok je samo gledanje televizije negativno utjecalo na rezultate u jeziku i matematici.
"Pokazalo se kako prekomjerno gledanje televizije kod djece smanjuje pažnju i kognitivne funkcije, a povećava probleme u ponašanju i povećava nezdrave prehrambene navike", rekla je jedna od voditeljica istraživanja dr. Mireia Adelantado-Renau. Video igrice, s druge strane, mogu potaknuti psihološke probleme i probleme u ponašanju, a to utječe i na ponašanje u školi. "Svaka aktivnost provedena pred ekranom trebala bi se analizirati za svakog učenika posebno. Učitelji i stručnjaci bi trebali pronaći način kako da se smanje ove aktivnosti kako bi djeca bila što bolja u školi.", rekla je dr. Mireia.
Jedno kanadsko istraživanje je pokazalo kako adolescenti koji provode preko sedam sati dnevno pred raznim ekranima imaju i 40 posto manje šanse da postignu dobre rezultate u školi ili na fakultetu.