Splićanina koji je putovao vlakom iz Zagreba prema Splitu šokirala je obavijest o velikom iznosu računa koji je dosegao "surfajući" internetom.
Naime, nije znao da se njegov mobitel automatski spojio mobilnu mrežu operatera iz Bosne i Hercegovine, a s obzirom na to da mu je podatkovna veza bila uključena račun je dosegnuo čak 604 kune (oko 163 KM).
Kako je ispričao za portal Dalmacija Danas, obavijestio je operatera da ne želi platiti račun jer se nalazio na hrvatskom teritoriju, nije dobio obavijest o promjeni mobilne mreže te nije tražio ukidanje limita (koji je ranije bio na 190 kuna).
U HT-u kažu da su mu poslali SMS da je u roamingu, ali ga je korisnik dobio 14 minuta kasnije. Uz to, oštećeni korisnik kaže i da mu je agent Bonbona prije dva mjeseca uključio ograničenje potrošnje za roaming na 190 kuna, al se to, ne zna se kako, resetiralo.
Čudno mu je i to da je bio u roamingu, a nije bio u inozemstvu nego 12 kilometara od granice s Bosnom i Hercegovinom, na teritoriju RH i to 8 kilometara sjeverno od Knina. Srećom iz Bonbona su mu stornirali taj dio računa, a HAKOM pojašnjava da niti jedan korisnik koji dobije informaciju o prelasku na roaming sa zakašnjenjem krivnjom operatora, nije dužan snositi moguće troškove do trenutka dobivanja poruke.
Iz HAKOM-a također savjetuju postavljanje uređaja ručnog odabira mreže kako bi se izbjegle slične neugodnosti.
- Nadalje, korisnik može zatražiti potpunu zabranu usluga roaminga od svog operatora, a isto tako samostalno može u postavkama mobitela isključiti ili podatkovne usluge u cijelosti (preporučljivo) ili samo podatkovni roaming i tako onemogućiti bilo kakav prijenos podataka ako je mobitel spojen na stranu mrežu - dodaju.
Lopovska posla