U tragičnom padu vojnog helikoptera Kiowa Warrior u Zlarinskom kanalu poginuli su piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva bojnik Marin Klarin i natporučnik Tomislav Baturina. Jedan od mnogih koji je oprostio od dvojice pilota je i legendarni hrvatski pilot Ivan Selak.
Kako je naveo, posao pilota je težak i riskantan, te nesvakidašnji. Selak ističe kako posao pilota donosi još i više dozu rizika te puno daje, ali puno uzima kao što je riječ i u ovom slučaju. Ističe da tu nema nikakve zavjere i da nikad neće biti jednoznačnog objašnjenja. Selek navodi da nema bezazlenih letova te se zahvalio dvojici pilota na svemu, te izrazio sućut njihovim obiteljima.
Status prenosimo u cijelosti:
''Posao pilota je zahtjevan, složen, težak, riskantan, ali i nadasve zanimljiv jer je nesvakidašnji, jer je interesantan, jer je sve samo ne dosadan. Kad kažem riskantan mogao sam reći i opasan, ali to je preteška riječ jer se radi ipak o prihvatljivom riziku ili eto o prihvatljivoj opasnosti pa je onda i posao pilota sam po sebi prihvatljiv kao i dosta drugih zanimanja koja u sebi donose neku dozu rizika (prihvatljivog). Posao vojnog pilota je još malo više, on predstavlja i izazov, on traži posvećenost, on traži vjeru u sebe i svoje kolege, on daje puno, ali puno i uzima.... ovo je taj slučaj, ovo je taj trenutak. On uzima ljudski život. Na svu sreću to je rijetko, na žalost to je mogućnost koja se događala, koja se događa i koja će se opet dogoditi. Koliko god mi lamentirali oko toga, pitanje nije da li nego kada će se dogoditi. Tako je kod nas, tako je i biti će u svim zrakoplovstvima svijeta. Ovaj put otišla su dva čovjeka, Marin i Tomislav. Vrhunski piloti, posvećeni svom poslu, zaljubljenici svog poziva, vješti i sposobni pripadnici HRZ.
Postoje trenutci u kojima ne postoji objašnjenje, ne postoji niti će postojati konačan i istinit zaključak. U kojem ćeš moći reći “e bilo je zato...”. Ovakvih slučajeva nagledah se u životu ne jednom, ne dvaput , bilo je i malo previše puta. Jednostavno ne objašnjivo. Pravo je svakoga iznijeti mišljenje, ali pričati o nekakvim teorijama zavjere tipa jedno ili dvomotorni, o napuhavajućim plovcima, o opremi, o... ma dajte ljudi, eto nek ti otkaže repni rotor (transmisija), ma možeš imat 5 motora, ili hoće li ti plovci pomoći ako iz nekog razloga udariš sa 200km/h u more, nema tu zavjere, nema tu zakulisnih igara, nema tu i neće tu nikada biti jednoznačnog objašnjenja. U ovom poslu je to nažalost i opcija, ovaj put se dogodila, posljedice su strašne, ali to je onaj prihvatljivi rizik sa kojim se svaki vojni pilot mora pomiriti i biti svjestan da stvari mogu krenuti i po zlu čak i kada letiš “samo” od točke A do točke B, kada letiš i eto neke potpuno “bezazlene” letove. I jedina pouka iz ovog strašnog događaja je upravo to, nema i ne postoje “bezazleni” letovi, nema toga, to ne postoji. Let započinje puno prije sjedanja u kabinu, a završava, nakon gašenja motora i izlaska van letjelice(nekad ni to-drugi put o tome). Marine i Tomislave, kao vaš stariji kolega hvala vam za svaki vaš trenutak proveden u vašoj želji da nastavite putem naših vitezova-pilota koji su dali svoj život za ovu zemlju, za ovu zastavu, za ovu slobodu. Na žalost sudbina je htjela drukčije. I jedino je ona suvislo objašnjenje.
Sudbina je htjela da u vašem pješčanom satu nema više pijeska. Sada ćete u bezvremenskim nebeskim prostranstvima upoznati Vuleta, Marka, Antuna, Miroslava, Rudija, Meša... i ostale junake ove lijepe zemlje. A vašim obiteljima, vašim najmilijima, znam da je njima užasno, da im je najteže, izražavam najdublju i iskrenu sućut... Kolege naše počivajte u miru ili letite beskrajem, vječna vam hvala", navodi se u statusu legendarnog hrvatskog pilota.