U Hrvatskim cestama danas su donijelu odluku da najskuplju cestu u Hrvatskoj, dionicu DC403, od čvora Škurinje do luka Rijeke gradi konzorcij tvrtki iz Slovenije, Hrvatske i BiH – Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt koji su za taj posao ponudili 456,3 milijuna kuna bez PDV-a.
Na nadmetanje za grandju tih 2977 metara glavne trase i 380 metara spojne ceste stiglo je pet ponuda, koje su otvorene srdinom prosinca prošle godine. Procjenjena vrijednost radova iznosila je 461 milijun kuna, a gradnja te dionice je tako skupa zbog objekata među kojima su tunel Podmurvice (1253 metra), vijadukt Piopi (316 metara), vijadukt Mlaka (144 metra) te jedan pružni podvožnjak dužine 56 metara.
Odbijene ponude
Osim konzorcija čija je ponuda na kraju i odabrana, za gradnju ceste koja je strateški važana za riječku luku stigle su i ponude China Road nad Bridge Corporation (CRBC) koji već gradi Pelješki most, a Kinezi su za taj posao ponudili cijenu od 469 milijuna kuna. Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda u zajednici s turskom tvrtkom Yapi Merkezi Insaat Ve Sanay ponudilo je 574,7 milijuna kuna. Talijanski konzorcij kojeg čini Rizzani de Eccher i Consorzio Infrastrutture S.C.A.R.L. ponudio je pak 478,7 milijuna kuna, a austrijski Strabag 511,1 milijun kuna. A sve te ponude su odbijene jer prelaze procjenjenu vrijednost radova.
Kao i većinu drugih velikih nadmetanja i ovaj su obilježile i usporile žalbe na natječajnu dokumentaciju, kojih je bilo ukupno tri, a sve su propale jer su bile ili neuredne ili neosnovane ili povučene. No uspjele su zaustaviti nadmetanje na ukupno 2,5 mjeseca.