Novi model japanskog superbrzog vlaka N700S (Supreme) počeo je prometovati na Tokaido Shinkansen brzoj liniji između Tokija i Osake dugačkoj 402,8 kilometara. Ovaj vlak može postići brzinu od 360 km/h, ali će vožnja biti ograničena na „samo“ 284 km/h.
Novi model brzog vlaka ima smanjeni otpor zraka i buku u usporedbi s prethodnim modelima, a riječ je o prvom potpuno preuređenom brzom vlaku u posljednjih 13 godina.
Uz aerodinamičniji prednji dio vlaka unaprijeđena je i unutrašnjost u odnosu na starije izvedbe, pa je putovanje sada komotnije. Primjerice, naslon i sjedalo mogu se pomicati zajedno i omogućiti veću udobnost putnicima, sva sjedala imaju utičnice za mobilne uređaje, a povećan je i kapacitet spremišta za prtljagu, piše Bug.hr.
Kompanija vjeruje da će novi litij-ionski akumulatorski sustav, smješten u samom vlaku, biti izuzetno koristan prilikom nestanka struje ili potresa. Akumulirana energija omogućuje da vlak prijeđe malom brzinom kratke dionice pri nestanku struje ili da se odveze na sigurniju lokaciju ako se nađe u visokorizičnim područjima, poput mosta ili tunela, primjerice tijekom potresa.
Ostala tehnološka unapređenja uključuju korištenje novog tipa aktivne suspenzije, a usavršen je i ATC (Automatic Train Control) te sistem kočenja koji osigurava kraći zaustavni put vlaka u slučaju opasnosti.
Central Japan Railway Co. službeno je lansirala N700S vlakove uz ceremoniju na stanici u Tokiju 1. srpnja ove godine.