Ulaznice za novi noćni vlak između Beča i Pariza sada su u prodaji, a prvi vagoni za spavanje trebali bi voziti između Francuske i Austrije od 13. prosinca nadalje.
Europska mreža noćnih vlakova, koja je u prošlosti bila glavni način prijevoza, uglavnom je obustavljena sa sve jeftinijim zračnim prijevozom, no doživljava veliki povratak usred rastuće svijesti o globalnoj klimatskoj krizi.
Čelnici nekoliko europskih željezničkih tvrtki prošle su godine potpisali pisma namjere kako bi udružili snage u povezivanju gradova poput Pariza, Edinburga, Stockholma i Rima.
Putovanje između Beča i Pariza počinje u večernjim satima i traje oko 14 sati, što znači da možete pojesti šniclu za večeru u Beču, a zatim se probuditi u Parizu i dobiti svježe kroasane za doručak.
Ulaznice su sada dostupne na stranicama nightjet.com i oui.sncf.
Noćna veza vlakom između dva grada prometuje tri puta tjedno u svakom smjeru, a rezultat je suradnje Austrijskih saveznih željeznica (OeBB), francuskog SNCF -a i njemačkog Deutsche Bahna.
Ponedjeljkom, četvrtkom i subotom vlak polazi s glavnog kolodvora u Beču prema pariškom Gare de l'Est preko Salzburga i Muenchena.
Polazak je u 19.40, dolazak u Pariz sljedećeg jutra u 9.42. U utorak, petak i nedjelju Nightjet putuje u suprotnom smjeru.
Sjedala su u drugoj klasi dostupna po cijeni od 29,90 eura, u prvoj klasi od 59,90 eura. Međutim, ako više volite krevet u trokrevetnoj kabini, morate platiti najmanje 89,90 eura, a u prvoj klasi 124,90 eura.
U sljedećim mjesecima i godinama u Europi će se pokrenuti još noćnih vlakova.
Francuska željeznička kompanija Transdev najavila je u lipnju planove za povezivanje Berlina sa skandinavskim prijestolnicama Stockholmom i Kopenhagenom novom linijom noćnih vlakova tijekom ljetnih mjeseci.
Francuski start-up Midnight Trains najavio je planove za povezivanje Edinburga, Rima, Barcelone, Kopenhagena i Pariza s noćnim vlakovima od 2024. nadalje.
Kakve ulaznice? Nije koncert ili izložba. Valjda karte.