Grad Banja Luka razmatra u budućnosti, po uzoru na metropole, osim autobusa, uvesti i druge sustave javnog prijevoza poput tramvaja, ali od ovog projekta, koji je ujedno ekološki najprihvatljiviji, zasad je ostala samo želja, pišu Nezavisne novine. Iz gradskoga Odjela za promet i ceste ističu kako je izbor sustava javnog gradskog prijevoza za pojedine gradove kompleksan proces koji obuhvaća više utjecajnih čimbenika.
- Svakako da Gradska uprava razmatra u budućnosti uvesti ovaj sustav javnog prijevoza, ali je nužno istaknuti da je proces transformacije gradskog prijevoza na tračna vozila iznimno skup i kompleksan, posebice u gradovima gdje ne postoji infrastruktura koja podržava ovaj vid prijevoza - istaknuli su oni.
Potrebno je, kako kažu, uraditi adekvatne analize i istraživanja na bazi kojih bi se donosile adekvatne odluke vezane za uporabu tramvajskog prometa u Banjoj Luci te je u ovom trenutku nemoguće raspolagati informacijama o financijskim potrebama za ovu svrhu.
Nikola Ćopić, inženjer za sigurnost prometa i član koordinacijske skupine za sigurnost prometa, istaknuo je za Nezavisne da je za uvođenje ovog vida javnog prijevoza potrebno uraditi adekvatnu studiju za uvođenje tramvajskih linija u Gradu Banjoj Luci. Mario Crnković iz Udruge "Green team" kaže da posljedice aerozagađenja izravno utječu na zdravlje svih nas. Činjenica je, kako kaže, da je BiH, kad se promatra aerozagađenje, nerijetko jedna od najlošijih u svijetu zimi.
- Sve se to izravno reflektira na zdravlje stanovništva, tako da više od 3000 naših građana svake godine umire od posljedica zagađenja zraka - istaknuo je.