Zaštita potrošača

Građani u RS nezadovoljni su najčešće telekomom, grijanjem i strujom

26.09.2015.
u 06:30

Od početka ove godine u ovo udruženje javilo se oko 200 potrošača koji su se žalili većinom na ove usluge

Potrošači se najčešće žale na usluge u vezi telekoma, grijanja i električne energije - ističe predsjednik Udruženja građana "Pokret potrošača Republike Srpske" Dragutin Bošković. Od početka ove godine u ovo udruženje javilo se oko 200 potrošača koji su se žalili većinom na ove usluge. "Većina je u pravu, ali se jedna trećina, nažalost, javi sa zakašnjenjem, pa im ne možemo pomoći", napominje Bošković u intervjuu Srni. On navodi da su potrošači prilično neinformirani i da ne znaju kako postupiti kada dobiju neispravan proizvod ili kada imaju drugi problem s trgovcem. Potrošač u pisanom obliku treba se obratiti trgovcu koji u roku od sedam dana treba odgovoriti uvažava li primjedbu ili ne. Ako je odgovor negativan ili trgovac ne odgovori, potrošač se, takođe, u pisanom obliku obraća tržišnoj inspekciji koja je vrlo učinkovita u rješavanju takvih stvari. Kao primjer neinformiranosti, Bošković navodi kupovinu mobilnih telefona jer u slučaju kvara potrošač nije dužan surađivati sa servisom, već trgovac. "Trgovac obično nudi tu opciju, ali potrošač ima i druge dvije opcije - da mu se dostavi isti ispravan proizvod ili da mu vrate novac. Potrošač kupovinom i plaćanjem sklapa ugovor s trgovcem i ne bi trebao imati veze sa servisom jer je to stvar trgovca", objašnjava Bošković. On napominje kako je važno da kupac prilikom kupovine obrati pozornost na deklaraciju jer trgovac robu bez deklaracije ne smije prodavati. Bošković navodi da se Udruženju za savjete obraćaju i trgovci te da ima i onih potrošača koji nisu u pravu.

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?