“Građanska patrola” zaživjela je u Banjoj Luci. O ažurnosti Banjolučana govori 3200 prijava. Građani svakodnevno fotografiju sve što im smeta i rado dijele s Gradskom upravom komunalne probleme u njihovim naseljima, prenosi ATV. Oštećene ceste, neispravna javna rasvjeta, pogrešno parkiranje, samo su neki od problema na koje građani upozoravaju. Iz Gradske uprave kažu, nakon pristizanja poruke, čine sve da poduzmu potrebne korake. “Mi imamo različite kanale i razine komunikacije s građanima. Ovo je jedan od novijih načina, da tako kažem, komunikacije i za sada mislim da je opravdao svoje postojanje jer je veoma jednostavan za primjenu”, rekla je Nikolina Račić, šefica Odsjeka za suradnju s građanima Ureda za građane i dodala da se informacije šalju nadležnim službama koje će izlaskom na teren ili će na drugi način utvrditi o čemu se radi i poduzeti daljnje korake na rješavanju uočenoga problema. Više od tri tisuće građana koristi ovu aplikaciju, a za samo nekoliko mjeseci postojanja olakšala im je svakodnevni život. Iz grada na Vrbasu kažu da je aplikacija više nego korisna. “Super stvar da postoji, da je olakšalo svima pristup, da iznesu svoje probleme. Lakše nego odlaziti negdje i prijavljivati, posebno o nekim sitnicama.” “Svakako korisna stvar koja pomaže na neki način većoj društvenoj odgovornosti, da tako kažemo i boljoj komunikaciji, nadam se i boljem budućem ponašanju građana ovog grada,” kažu građani Banje Luke.
Novi vid komunikacije