Na Svjetski dan divljih vrsta, Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF upozorava na ozbiljan pad divljih vrsta i svojom digitalnom kampanjom #WorldWithoutNature - Svijet bez prirode, ujedinjuje neke od najpopularnijih brendova u prosvjedu protiv devastacije prirode.
"Kao dio kampanje, brendovi, sportske i organizacije civilnog društva širom svijeta uklonit će slike prirode iz svojih zaštitnih znakova na web stranicama i digitalnim platformama. Tako će i sami širiti svijest o gubitku prirode i bioraznolikosti, upozoravajući javnost da dobro pogleda dobro poznati logo koji će na samo jedan dan biti bez prepoznatljivih slika divljih životinja i prirode", priopćio je u petak WWF.
U kampanji WWF-a ove godine sudjeluju neki od najpopularnijih svjetskih brendova i globalnih i regionalnih, među kojima je i poznata aplikacija za učenje jezika Duolingo. Budući da je i glas sportskih organizacija diljem svijeta protiv klimatskih promjena i gubitka prirode sve jači, mnogi sportski timovi, poput nogometnog kluba Aston Villa, nastavljaju podržavati ovu kampanju, navode iz WWF-a. U listopadu 2022., dodaje se u priopćenju, WWF je objavio svoj najnoviji Izvještaj o stanju planeta koji je otkrio zapanjujuće podatke o padu populacija divljih vrsta za 69 posto u manje od pedeset godina. Upozorili su i da kontinuirano prekomjerno iskorištavanje i uništavanje njihovih staništa dovodi do gubitka divljih vrsta, što, kako i vidimo, uvelike utječe na društvene i ekonomske rizike, odnosno na katastrofalne posljedice za naš planet.