Mostar doživljava turističku ekspanziju iz godine u godinu. Bilježe se novi rekordi posjećenosti u ljetnom razdoblju. Posljednjih nekoliko godina Mostar, a posebno Staro gradsko jezgro, živi i u jesenjim i zimskim danima.
Turista ne nedostaje, a tome doprinose i Zimski grad i doček Nove godine na otvorenom.
Iako smo kalendarski gotovo zakoračili u zimu, u Stari grad pristižu turisti. Time su zadovoljni i vlasnici suvenirnica, koji u posljednjih nekoliko godina svoje radnje drže otvorenim tijekom cijele godine. Turisti dolaze iz regije, ali i iz dalekih destinacija, javlja BHRT.
Iz Turističke zajednice Hercegovačko-neretvanske županije zadovoljni su posjetom koju Mostar bilježi i izvan sezone. Posebno ističu činjenicu da Mostar više nije samo prolazna destinacija.
“I u okviru svog boravka oni posjećuju i vinsku cestu Hercegovine, kulturno povjesne spomenike u okolici Mostara tako da smo zadovoljni ovom izvan sezonom”, kaže zamjenik direktora TZ HNK Semir Temim.
Mostar se polako vratio na kartu gradova s javnim dočekom Nove godine, što je uvijek dobar mamac za turiste. Za još bogatiju ponudu tu je i Zimski grad, koji bi, prema najavama organizatora, trebalo biti bogatiji i sadržajniji nego prošle godine.
“Očekujemo veću posjećenost, marketing također radimo ozbiljnije i sadržajnije nego prošle godine. Programi su privlačniji, osim samih lokacija vjerujemo da će i ponuda u kućicama biti raznovrsnija. Prošle godine je za novu godinu iz Dalmacije bio jako veliki broj posjetitelja, pratili smo i buking na nekim stranicama, tako da su kapaciteti bili jako popunjeni za prošlu godinu”, navodi Sanela Mešić iz Odjela društvenih poslova Grada Mostara.
Da je Zimski grad i doček na otvorenom odličan mamac za turiste, slažu se i u Turističkoj zajednici.
“Sve to na neki način privlači, na prvom mjestu, domaće turiste, turiste iz regije koji dolaze u tom razdoblju u Mostar. Nadam se da će i lijepo vrijeme biti jedan dobar saveznik i dočeku Nove godine i cijeloj organizaciji ovog zimskog grada”, kaže Semir Temim.
Prije nekoliko dana, ugledni National Geographic svrstao je ovaj grad na svoj popis „Najbolja putovanja u 2020“, kojom predlaže najprivlačnije destinacije za sljedeću godinu. Zahvaljujući takvoj reklami, iduća sezona mogla bi oboriti dosadašnje rekorde u posjećenosti. Na nadležnima je samo da to iskoriste na najbolji način.