Diskriminacija

Mostarski potrošači zbog kršenje prava u 2016. poslali 250 prijava

29.05.2017.
u 09:00

Sve je više onih proizvoda na tržištu kojima se obmanjuju potrošači Mostara ali i cijele BiH. Najčešći problemi potrošača javljaju se u javnoj upravi, financijskom sektoru, javnim poduzećima, obrazovanju i zdravstvu. 

Ljubica Čolović, pomoćnica ombdusmena za ljudska prava u Mostaru nam je kazala kako su u prošloj godini imali 250 zaprimljenih žalbi potrošača, ali i dodala kako se svakodnevno bilježi trend porasta broja žalbi. 

- Broj žalbi u protekloj godini mora se uzeti uvjetno, jer je nastavljena praksa podnošenja žalbi i njihovog 
registriranja, kazali su nam iz ove institucije. Dodaju kako su predmeti često  složeni i imaju višestruke povrede kršenja prava, što u svakom slučaju potvrđuje  stupanj ugroženosti potrošača.

Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?