dobri poslovni rezultati

Nestlé objavio financijske rezultate za prvih devet mjeseci 2022. godine

19.10.2022.
u 13:48

Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za prvih devet mjeseci 2022. godine. Tom prilikom, Mark Šnajder, izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: „Ostvarili smo snažan organski rast dok smo istovremeno nastavili da odgovorno prilagođavamo cijene kako bi odražavale inflaciju. Zbog izazovne ekonomske situacije koja utiče na kupovnu moć ljudi težimo ka tome da naši proizvodi budu pristupačni. Naš realni interni rast ostao je otporan usprkos stalnim preprekama u lancu opskrbe sa ograničenom elastičnošću potražnje. U isto vrijeme, nastavljamo investirati u istraživanje i razvoj, marketing i inicijative za održivost, kao što je nedavno predstavljeno u našem novom NESCAFÉ Plan-u 2030. Ostajemo uvjereni u snagu naših brendova, operativno izvršenje i dinamiku kategorija koje nas dobro pozicioniraju za dalji rast“.

Nestlé Bosna i Hercegovina

„Devet mjeseci 2022. obilježili su vrlo dobri poslovni rezultati i dvocifreni organski rast zemalja Sjevernog Jadrana – Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Na nivou regije on iznosi 10,7 posto, dok u Bosni i Hercegovini doseže 12,7 posto, što je ujedno i najviši zabilježeni organski rast u regiji, viši i od prosjeka zemalja južnog i istočnog evropskog tržišta kompanije. Uz organski, dvocifreni rast u BiH bilježe i Nestlé žitarice, hrana za kućne ljubimce, konditorski proizvodi, NESCAFÉ te kulinarski proizvodi“, istaknuo je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu, i osvrnuo se na izazovno razdoblje tokom kojeg je kompanija različitim donacijama pružala podršku društvu.

„Solidarnost je utkana u samu srž našeg poslovanja, stoga vjerujemo da smo uspjeli pomoći najugroženijim članovima zajednice. Pred nama su ambiciozni ciljevi koje ćemo uz podršku vjernih potrošača, partnera i tvrtke MCI, našeg dugogodišnjeg partnera i distributera, nedvojbeno i ostvariti“, zaključio je Dimitriu.

Prodaja na nivou Grupe

Po kategoriji proizvoda, Purina PetCare sa svojim premium brendovima Purina Pro Plan, Purina ONE i Fancy Feast, kao i veterinarskim proizvodima, pružila je najveći doprinos organskom rastu. Prodaja kave rasla je visokom jednocifrenom stopom, sa pozitivnim rastom prodaje za brendove NESCAFÉ, Starbucks i Nespresso. Rast prodaje hrane za bebe dostigao je dvocifrenu stopu, sa značajnim doprinosima širom geografskih područja. Konditorski proizvodi zabilježili su dvocifreni rast, među kojima se naročito ističe brend Kit Kat. Prodaja vegetarijanske i hrane na bazi bilja, predvođena Garden Gourmet proizvodima, nastavila je rasti dvocifrenom stopom.

Organski rast iznosi 8,5 posto, dostižući 9,3 posto u trećem kvartalu. Cijene su porasle za 7,5 posto odražavajući značajnu inflaciju troškova. RIG je otporan na 1 posto u odnosu na 2021. godinu i usprkos ograničenjima u lancu opskrbe. Organski rast na tržištima u razvoju je 10,2 posto, uz povećane cijene i RIG.

Zona Europa

U izazovnom ekonomskom okruženju, Zona Europa bilježi visoki jednocifreni organski rast, što odražava povećanje cijena, kontinuirani zamah out-of-home kanala i inovacije. Zona je zabilježila povećanje tržišnog udjela u prodaji kafe, hrane za bebe i hrane na bazi bilja. Organski rast iznosi 7,1 posto, uz rast cijena od 5,7 posto, dok je RIG bio otporan na 1,5 posto, uprkos ograničenjima u lancu opskrbe. 

Prognoza do kraja 2022. godine

Očekuje se organski rast prodaje od oko 8 posto, dok bi osnovna marža operativne dobiti trebalo da dosegne oko 17 posto. Očekuje se da će se osnovna zarada po dionici u stalnoj valuti i kapitalna efikasnost povećati.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije