Potrošači u Republici Srpskoj najviše se žale da trgovci ne prihvaćaju reklamacije za tehničke proizvode, odjeću, obuću, telekomunikacijske i komunalne usluge.
Povremeno se obraćaju i potrošači s reklamacijama usluga u turizmu, što je Tržišna inspekcija također uspješno rješavala u ovoj godini.
U proteklih devet mjeseci inspektori su izvršili 181 kontrolu, po konkretnim reklamacijama potrošača.
Trgovci su potrošačima vraćali novac ili vršili zamjenu proizvoda novim. Bilo je i slučajeva gdje su zahtjevi potrošača bili neopravdani, kao što je zahtjev da "Toplana" popravi radijator u stambenoj jedinici potrošača, naveli su iz Inspekcije RS-a.
U 129 slučajeva reklamacija je uvažena i riješena na licu mjesta, dok su u 23 kontrole inspektori rješenjem naložili trgovcu da potrošaču omogući ostvarivanje njegovih prava. U 27 slučajeva reklamacija nije bila opravdana.
Za devet mjeseci ove godine republička tržišna inspekcija je izvršila više od 5.600 kontrola, u kojima su u cilju otklanjanja nepravilnosti izrečene 664 upravne mjere, dok je zbog počinjenih prekršaja izdan 951 prekršajni nalog u vrijednosti od 589.400 KM, a nadležnim sudovima podneseno sedam prekršajnih prijava.