Kad se pogleda vozni park bh. političara, rijetki koji nisu izravno suočeni sa stanjem u ovoj zemlji mogu zaključiti da se radi o jednoj od država u Europi u kojima se živi izuzetno teško. Modeli automobila su novije proizvodnje, vrijedni od 50 pa do 200 tisuća KM. Čak se jedno vrijeme i “Balkanska istraživačka mreža” bavila automobilima bh. političara, a govorilo se i o sumnjivim kupnjama vozila. Unatoč svemu, ništa spektakularno se nije dogodilo, piše Večernji list BiH.
Analiza voznog parka
Ovih dana, radna skupina za ostvarivanje uvida u visinu sredstava koja se izdvajaju za troškove održavanja službenih vozila načinila je analizu voznog parka kojim raspolažu proračunski korisnici, te Vladi FBiH predložila model kojim bi se ostvarilo smanjenje troškova za održavanje vozila, te novi, redizajnirani pristup nabavi i korištenju službenih automobila po zaključku Vlade. U prijedlogu radne skupine stoji potreba realizacije planirane prodaje, odnosno licitacija 36 vozila, čime bi se smanjio vozni park Vlade FBiH i ukupni troškovi voznog parka.
Smanjenje troškova
Također, predlaže se i tipizacija voznog parka u pogledu proizvođača i marke automobila.
- Navedenim bi se značajno smanjili troškovi održavanja i rezervnih dijelova vozila, stoji u preporukama s prijedlogom za racionalizaciju troškova. Predložena je i nabava i implementacija softvera za korištenje službenih vozila korisnika proračuna Federacije BiH, koji će omogućiti evidenciju korištenja, održavanja, servisiranje i nabavu službenih motornih vozila, izdavanje naloga za službena putovanja i naloga za upotrebu službenih vozila stoji, između ostalog, u prijedlog radne skupine koji potpisuje Denijel Pelidija, predsjednik radne skupine.•