Nakon što je, frustriran što neprestano mora popravljati košulju uvučenu u hlače, 2015. godine odlučio riješiti problem mnogih muškaraca izumivši T-Holder, mladi izumitelj Nick Vene odlučio je isti problem riješiti i svim ženama.
Njegov T-Holder, koji podsjeća na ženske haltere, a sastoji se od elastičnih vrpci koje se navuku oko noge i pričvrste za košulju kako se ne bi izvlačila iz hlača, osvojio je gotovo cijelo europsko tržište, a nakon potražnje za istim proizvodom u ženskoj verziji, Nick je odlučio ispuniti želju i pripadnicama nježnijeg spola.
– Krajem kolovoza počeli smo proizvoditi i W-Holder jer je potražnja žena bila nevjerojatna. Ovo je svakako bio najveći izazov u mojoj karijeri jer uvijek težim savršenstvu. Naša je zadaća stvaranje nečega što je s jedne strane korisno, a s druge elegantno i seksepilno. Pokušali smo s brojnim različitim dizajnima, stilovima, tkaninama i stalno smo ispitivali na tržištu koja je od opcija najbolja – otkrio je 22-godišnji Nick, inače student ekonomije iz Ljubljane.
– Cijeli sam život bio sportaš, trenirao sam odbojku, ali onda sam otkrio pravu strast prema poduzetništvu i kreativnim idejama. To mi zapravo nije posao, nego velika strast i hobi – kaže Nick, koji je svoj novi izum, W-Holder, doveo do konačne faze razvoja.
– Petnaest dama već je testiralo svoje W-Holdere i s nama će dijeliti povratne informacije do prve polovice ožujka. Ovisno o njihovim iskustvima korigirat ćemo proizvod i započeti pripremati treću kampanju koja će svjetlo dana vjerojatno ugledati u travnju – poručio je Nick, koji naporno radi i na distribuciji. Njegovi su proizvodi osim na Amazonu dostupni i u Tajlandu, Francuskoj i baltičkim zemljama. Izrazito je ponosan i sretan što je prvotna, muška verzija ovog proizvoda odlično prihvaćena.
– Imamo više od 6000 tisuća muškaraca koji su zadovoljni kupci naših proizvoda. Dojmovi su odlični, muškarci ga vole i ne mogu bez njega na posao. Lijepo je dobiti 50 narudžbi na dan, ali najljepša je pozitivna povratna informacija. To me motivira da budem još bolji. Za sada se najviše prodaju u Americi, a naručuju ih i kupci iz Kanade, Meksika i Europe – kaže Nick.