Transparency International u Bosni i Hercegovini (TI BiH) objavio jei rezultate monitoringa troškova izborne kampanje, koji pokazuju da su stranke u prva tri tjedna izborne kampanje potrošile oko 9,6 milijuna KM.
- Ovaj iznos potrošen je na bilborde, reklame u medijima, televizijama i tiskanim medijima, Facebook oglašavanje i predizborne skupove, a uvjerljivo najveće iznose potrošili su SNSD - 1,6 milijuna KM i SDA - 1,5 milijuna KM, zatim slijede PDP i SDP koji su na kampanju do sada potrošili po 600 tisuća KM - kaže Traljić.
Iz IT BiH ističu da ti iznosi nisu konačni, jer nisu uključeni troškovi oglašavanja i predizbornih skupova u posljednjem tjednu izborne kampanje, kao ni drugi oblici oglašavanja koje TI BiH nije pratio, ali da se već sada može reći da se radi o jednoj od najskupljih izbornih kampanja u BiH, jer po podacima SIP-a stranke nikada nisu prijavile veće iznose.