Smanjuje se težina

Za vrećicu juhe prije četiri tanjura, sada dobijemo tri

Vaga
26.11.2012.
u 10:27

Za pola kilograma čokolade danas je potrebno kupiti više od 6 čokolada što košta 10 maraka, ako jedna košta 1,7 KM

Čokolada koja je prije samo tri godine težila 100 grama, danas teži od 75 do 80 grama, a njena cijena je ostala ista, upozoravaju na manipulacije proizvođača prehrambenih proizvoda iz udruga za zaštitu građana. Prema tvrdnjama iz ovih Udruga, trećina proizvoda koje svakodnevno kupujemo je sve laganija. Na ovaj način proizvođači neprimjetno poskupljuju proizvode i pljačkaju potrošače koji često i ne gledaju težinu proizvoda.

Pakiranje isto

Naime, najveći broj potrošača je navikao kupovati proizvode određenih tvrtki, te zbog dugogodišnjeg povjerenja prilikom kupovine i ne obraća pozornost na gramažu koja je iz mjeseca u mjesec sve manja. Sir za mazanje jedne poznate hrvatske tvrtke koji je težio 200 grama, danas teži svega 140 grama. Pakiranje je isto, broj trokutića isti, samo su manji, a cijena je za marku viša. Tjestenina umjesto 500, ima 400 grama, a ajvar ili kiseli krastavci su različite težine i variraju od 690 do 800 grama, u zavisnosti od proizvođača. Vrhnje umjesto kilogram teži 800 ili 900 grama u zavisnosti od marke, a težina kruha varira od 400, 500, 600 grama pa do kilograma. Najzanimljivije su gramaže čipsa, koji umjesto 40 sada teži 35 grama. Na nekim vrstama, iako na polici pored cijene piše da ima 35 grama, na poleđini vrećice stoji da je težina svega 29 grama.

Zamrznuto povrće

Zamrznuto povrće za juhu umjesto 500 teško je 400 grama, a čak i vrećica gotove juhe, koja je do sada bila dovoljna za četiri osobe, sada može napuniti tek tri tanjura. Murisa Marić, direktorica Udruge građana “Don” iz Prijedora, potvrdila je da je trend smanjenja gramaže na proizvodima započeo prije dvije godine, ali da je posebice izražen ove godine. Dragovan Petrović, predsjednik Pokreta potrošača RS, kazao je da je smanjenje gramaže klasičan marketinški trik kojim proizvođači zarađuju na potrošačima. Mesud Lakota, tajnik Udruge za zaštitu interesa potrošača BiH, kazao je da se više skoro nijedan proizvod ne može naći u pakiranju od kilograma.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?