Prorok Amos imao je pet viđenja. U prvom viđenju Gospodin mu pokaza skakavce koji sve požderaše. Amos se zauzima za narod jer nakon što prođu skakavci, neće ostati ništa za jelo. Gospodin mu obećava kako neće doći skakavci. Zatim mu pokaza u drugom viđenju vatru koja pali sve pred sobom i kako će nastati suša. Amos se zauzima za narod. Gospodin odustaje od suše. Zatim mu Gospodin pokaza čovjeka na zidu koji je držao visak. Upita ga Gospodin u trećem viđenju: “Što vidiš, Amose?” (Am 7,8) Amos odgovori kako vidi visak. Gospodin želi izmjeriti svoj narod. U Betelu je bilo svetište. Betelski svećenik Amasija optužuje proroka Amosa kralju. Optužuje Amosa kralju kako je prorekao da će kralj poginuti, a Izraelci biti prognani. Amasija tjera Amosa iz Betela u njegov radni kraj, u Judeju. Amos mu se predstavlja: “Nisam bio prorok ni proročki sin - bio sam stočar i gajio sam divlje smokve: ali me Gospodin uze od stada i Gospodin mi reče: ‘Idi, prorokuj mojemu narodu Izraelu’”. (Am 7,14-15) U četvrtom viđenju pita gospodin Amosa: “Što vidiš, Amose?” (Am 8,2) Amos je vidio punu košaru zrelih plodova. Gospodin mu reče kako je i njegov narod sazrio za propast. Gospodin žestoko govori protiv varalica i pljačkaša. Sebičnost i pohlepa ispunile su njihova srca. Gledajući velika zlodjela i grijehe, pita: “Neće l’ se od toga zemlja potresti, protužiti svi njeni stanovnici, neće li se sva podići kao Nil, spustiti kao rijeka egipatska?“ (Am 8,8) Nakon tih velikih nevolja nastat će u narodu glad i žeđ, ali ne za hranom i vodom, već za riječju Božjom. U petom viđenju Amos vidi kako se ruši svetište. Ljudi se neće moći spasiti ni penjanjem na gore ni bijegom u inozemstvo. Izraelci su zaboravili tko ih je i zašto izveo iz Egipta: “Ne izvedoh li ja Izrael iz zemlje egipatske, kao Filistejce iz Kaftora i Aramejce iz Kira?“ (Am 9,7) Ipak neće svi stradati.
Prorok Amos završava pak svoje djelo nadom kako će se obnoviti raspala koliba Davidova. Obnovit će se gradovi. Zemlja će davati obilat plod. Njegov narod bit će ukorijenjen u zemlju koju im je dao. Fra Božo Lujić piše u knjizi Starozavjetni proroci: “Amos ostaje navjestitelj susreta s Gospodinom kao ozdraviteljske katarze za narod”.•
Betelski svećenik Amasija optužuje proroka Amosa kralju. Optužuje Amosa kralju kako je prorekao da će kralj poginuti, a Izraelci biti prognani