BRAND NEW HUMANITY

Hugo Faustino, digitalni strateg za Netflix i Nike, na 12. Brending konferenciji

Hugo Faustino, digitalni strateg za Netflix i Nike, na 12. Brending konferenciji
18.10.2024.
u 13:05
Otkriven treći govornik na 12. Brending konferenciji, koja se u organizaciji agencije Via Media održava pod sloganom Brand New Humanity.
Pogledaj originalni članak

Zamisli jedan od najcjenjenijih glasova u advertisingu. Zamisli inovativnog stratega koji podiže standarde industrije. Zamisli Huga Faustina, pionira u svijetu digitalnog oglašavanja sa skoro dva desetljeća iskustva u kreiranju upečatljivih B2B i B2C kampanja za neke od najvećih brendova današnjice, uključujući Netflix i Nike. Jedinstveni spoj ljudske kreativnosti i kompjuterske automatizacije u njegovom radu prepoznat je među kompanija sa Fortune 500 liste, a njegova stručnost leži u personalizaciji sadržaja i kreiranju upečatljivih brend iskustava koristeći AI.

Poznat po svojim dinamičnim predavanjima, Faustino donosi jedinstven uvid u budućnost industrije komunikacija, kao i praktične savjete o kreiranju kampanja koje ne samo da ostaju u kolektivnom sjećanju, već donose izuzetne poslovne rezultate. Zato, zamisli 15. studeni u dvorani Mirza Delibašić. Zamisli 12. Brending konferenciju i razgovore o budućnosti brendinga uz neke od najistaknutijih stručnjaka industrije.

Pored Faustina, među govornicima se nalaze Rahul Titus, lider najvećeg svjetskog tima influensera u agenciji Ogilvy, i Riccardo Fregoso, osvajač više od 200 međunarodnih nagrada, a svoju kotizaciju možeš osigurati na www.branding.ba.

Imagine Brand New Humanity

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.